100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

בחירת דלתות הזזה – כך תעשו אותה

עיצוב ארונות הזזה

כיום, בעלי בתים רבים בוחרים להשתמש בארון שיוכל לחסוך מקום בחדר ואף לשמש כמראה. אחת האפשרויות הטובות ביותר במקרה זה היא ארון הזזה. זהו ארון שאינו מצריך מקום רב לפניו, משום שלא צריך לפתוח את כנפי הדלות כמו בארונות הקלאסיים. ישנם לא מעט סוגים של ריהוט מסוג זה, ובמאמר זה נדון בהרחבה כיצד לבחור מביניהם. המדריך המלא של בחירת דלתות הזזה לפניכם

שלושת המאפיינים החשובים ביותר

בחירת דלתות הזזה צריכה להיעשות בצורה מושכלת. כל עוד דלת ההזזה עשויה היטב, ובנויה בארון איכותי היא יכולה ללוות אתכם למשך שנים.
לפני רכישת דלתות הזזה יש לזכור שלושה פרמטרים חשובים: מבנה, גודל וסגנון הדלת. בנייה מתייחסת לשאלה האם הדלת היא מעץ מלא או בעלת חלון או לא. הגודל קובע כמה אור נכנס לחדר וכמה קל לאנשים לעבור דרכו. סגנון פירושו האם הדלת תתאים לעיצוב הקיים שלך או תהיה בעלת מראה מודרני יותר.
איך בוחרים דלת הזזה?
לפנ שרוכשים כל ארון, וכמובן גם דלתות הזזה, חשוב לסקור את המקום שיש לפני הדלת לאורך החדר. אם יש מקום לעמוד לפני הדלת לכל אורך הקיר ניתן לבחור ארון ברוחב רב יותר ועם כמות גדולה יותר של דלתות.

כמובן, שצריך גם לתכנן כמה חפצים יצטרכו להיות בארון זה. נרחיב על כך מעט.

בחירת ארון הזזה המתאים לחפצים – חלוקת הארון

ראשית, חשוב לחלק את תכולת הארון לשתי קטגוריות עיקריות. האחת היא בגדים שנמצאים כל הזמן בשימוש. אלה למעשה צעצועים וחפצים נוספים שיוצאים ונכנסים מהארון באופן תדיר. הקבוצה השניה ניתן להגדיר כחפצים שנמצאים בארון רק לצורך אחסון. כל המטרה שלנו היא רק להסתיר אותם מהעין.

כאשר מבצעים בחירת דלתות הזזה, יש לקחת בחשבון את הדרך שבה אתם תבצעו את החלוקה הזו. למשל, יתכן וצטרכו לתלות חולצות שנמצאות בשימוש תדיר, בעוד החולצות המאוחסנות יהיו מקופלות במדפים העליונים. אם מדובר בבגדי יוקרה, גם הבגדים המאוחסנים עשויים להיות תלויים, כדי לשמור על הבד באופן מיטבי. חישבו מראש מה תרצו למקם בכל פינה בארון וכך תוכלו לארגן את החלוקה הפנימית ואת מספר הדלתות שיהיו בו.

מיקום הארון

שיקול נוסף שצריך לקחת הוא מיקום הארון בבית, באילו חדרים ובאיזה מקום בחדר. למשל, אם אתם רוצים ארון בגדים אחד בחדר השינה עבורכם ואחד עבור הילדים כדאי למקמם בחדר עצמו או בחדר ארונות יעודי.

לעומת זאת, אם מדובר בארונות שרק נועדו לאחסון של חפצים, אין זה ממש משנה איפה תמקמו את הארון בבית. כמובן, חשוב לשים לב שנוח להוציא מהארונות את הפריטים שאחסנתם בהם. לכן, בחרו חדרים שיש מקום לארון ולפחות לאדם או שניים העומדים לפניו.

בחירת דלתות הזזה – צבע הארון

שיקול אחרון נוסף בעת בחירת דלתות הזזה הוא הצבע של הארון והחומרים ממנו יהיה עשוי. כיום, רבים בוחרים בארונות עץ הצבועים בגוונים טבעיים או בגוונים סולידיים. פה, הבחירה של הצבע צריכה להעשות בהתאם לחפצים הנמצאים סביב הארון, כמו רהיטים, פריטים דקוטיביים (ווילונות, יצירות אומנות וכדומה). כמו כן, חשוב גם לשים לב לצבע הרצפה או השטיח וכן לגווני הקירות. כך, תוכלו למצוא ארונות הזזה שמשתלבים עם כל ערכות הצבעים בסביבתם.

לסיכום,דלתות הזזה מציעות הרבה יתרונות, וזו הסיבה שהן כל כך פופולריות. הם מציעים נוחות, גישה קלה וניקוי.בחירת דלתות הזזה לארון הבגדים שלכם יכולה להיות קשה מכיוון שאתם צריכים לשקול את כל האפשרויות השונות שיש לך. הפרמטרים שציינו במאמר זה יכולים לעזור לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן