100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל מקום שהם נמצאים בו. אם הבנתם שזה סוג הארונות המושלם בשבילכם, עכשיו אתם צריכים להתמודד עם שאלה חדשה: כיצד לעצב אותם בצורה הטובה ביותר? במיוחד עבור כל מי שמתעניין בעיצוב ארונות הזזה הכנו את המדריך הזה שמסכם את כל מה שצריך לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים את הארון הבא שלכם.

עיצוב ארונות הזזה – היחס שלהם בחלל

הפקטור הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם מסתכלים על ארונות הזזה מעוצבים הוא איך היחס שלהם יהיה בחלל המיועד להם. כידוע, אחד היתרונות הגדולים של ארונות הזזה הוא העובדה שהדלתות שלהם לא נפתחות כלפי חוץ אלא מחליקות אל הצדדים, מה שחוסך המון מקום והתעסקויות מיותרות. עם זאת, אתם עדיין חייבים לוודא שהעיצוב שומר על האפקט החלק וכי הארון ישתלב בחלל הבית שלכם בצורה חלקה.

עיצוב ארונות הזזה – מספר הדלתות

ישראלים רבים חושבים שארונות הזזה יכולים להגיע רק עם שתי דלתות, אבל האמת היא שזה ממש לא נכון! בשנים האחרונות, לאחר שמעצבים הבינו את הצורך במקומות אחסון גדולים ככל האפשר, אפשר למצוא בקלות ארונות הזזה גם בעלי שלוש דלתות, מה שמגדיל את אפשרות האחסון, הסידור ויכול להפוך את החיים לקלים יותר. לכן, רגע לפני שאתם ניגשים לשלב הבחירה, נסו לחשוב עם עצמכם ולהבין מה הוא מספר הדלתות האידיאלי בעבורכם.

עיצוב ארונות הזזה – החלוקה הפנימית

ואם כבר דיברנו על מקומות אחסון, אי אפשר לסגור את הנושא מבלי לדון בחלוקה הפנימית של חלל הארון. עם כמה שהעיצוב החיצוני של הארון הבא שלכם הוא חשוב, הארגון והעיצוב הפנימי שלו חשובים עוד יותר. הם אלו שישפיעו על תצורת הבגדים והחפצים שלכם, כך שאתם חייבים להיות שלמים עם צורת האחסון הזו. מהסיבה הזאת תמיד צריך להסתכל על פנים הארון לפני הרכישה, לבחון את סידור המדפים, לראות האם יש שם מקום לתלייה ולהבין האם זו צורת הסידור האידיאלית בעבורכם.

עיצוב ארונות הזזה – האסתטיקה

עם כל הפרמטרים והדברים שצריך לקחת בחשבון, צריך גם לזכור שהנראות החיצונית של הארון היא גם משפיעה וגם חשובה! היא יכולה לשנות את כל האסתטיקה של החלל ולהשפיע על המשך בחירות הרהיטים שלכם. חשוב שתהיו שלמים עם עצמכם ושתבחרו בארון שאתם אוהבים גם את הנראות שלו, בארון שמשתלב עם הטון העיצובי של חדר השינה, המשחקים או האחסון שלכם על מנת שתוכלו להשתמש בו בשמחה בכל יום.

לסיכום: ארונות הזזה זה עץ מי!

אחרי שהבנתם מה הם הפרמטרים הקריטים ביותר בעיצוב של ארון ההזזה שלכם, הגיע השלב המהנה ביותר: שלב הבחירה! עכשיו כל מה שנותר לכם הוא לבחון את הדגמים השונים ולבחור את העיצוב שתפס לכם את העין. אצלנו ב״עץ מי״ תוכלו למצוא ארונות הזזה מעוצבים במגוון סגנונות שייכנסו לכם עמוק בלב. במידה ויש לכם עוד שאלות או שאתם צריכים עזרה בביצוע הבחירה, נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 077-9977802.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

חדרי שינה מעץ

חדרי שינה מעץ

אם היינו שואלים אתכם מהו חדר השינה מהחלומות שלכם, מה הייתם עונים לנו? במידה והתשובה שלכם היא ״חדרי שינה מעץ״ – דעו שאתם לא לבד.

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן