100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארון

ארון הזזה עם מראה שנראית טוב גם עבורך

בקטלוג של עץ מי מחכים לך שלל רהיטים איכותיים במחירים מפתיעים של עד 50% הנחה. בזכות ניסיון משמעותי ושימוש בחומרי גלם איכותיים, אנו נדאג שגם הארון הבא שלך יהיה מעוצב ואסתטי.

רהיטים נוספים מחכים לכם באתר, היכנסו לראות ארונות הזזה 2 דלתות

היתרון של ארון הזזה עם מראה

מראה מייצרת אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח. את המראה כדאי להציב בכל חדר בבית, בגובה המתאים והרחק מהישג ידם של ילדים. עם זאת, בחדרי שינה או בחדרי ארונות לא תמיד יש מקום נוסף למראה במקום מדפים. לכן משתמשים בדלת הזזה עם מראה מובנית וכך נהנים מכל היתרונות.

ארון הזזה עם מראה יכול להתכתב גם עם סגנון עיצוב מודרני וגם עם סגנון עיצוב כפרי. בסגנון עיצוב מודרני, שמים דגש על שילוב של המראה עם זכוכיות ועם אלמנטים סימטריים. לעומת זאת, בסגנון עיצוב כפרי משתמשים בעיקר בחומרי גלם כמו עץ. בכל מקרה, המראה מוסיפה למראה הכללי של הארון ומשדרגת אותו.

כך בוחרים את הארון המתאים

הוספת המראה יכולה לשדרג כל דלת הזזה של ארון באופן מיידי. בתוך כך, כדאי עדיין לתכנן את הארון בהתאם לחלל הפנים. את הארון המתאים בוחרים לפי המקום הפנוי, הגודל הרצוי וסוג הפריטים שאותם רוצים לאחסן. לאחר מכן, משווים בין דגמי ארונות לפי חומרי גלם ומחירים.

המומחים שלנו יעזרו לך למצוא ארון מושלם

המטרה של עץ מי היא לרכז עבורך את כל הרהיטים האיכותיים תחת קורת גג אחת. אנו לוקחים על עצמנו אחריות מלאה בהתאמת פתרונות עץ מלא לצרכים שלך ויש לנו עוד פריטים שווים בעד 50% הנחה. אם תמיד חיפשת ארון הזזה עם מראה, כדאי לדבר איתנו.

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן