100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

בחירת ארון פתיחה

ארון פתיחה

איזה ארון מתאים לך? התייעצות עם נציגי עץ מי תאפשר לך להשיג עוד היום ארון פתיחה מהמם במחיר מפתיע. אם עוד לא החלטת איזה ארון מתאים לך, אנו כאן עבורך.

שלבים עבור בחירת ארון פתיחה

היכרות עם השלבים השונים של בחירת ארון מכל סוג היא קריטית להשקעה נכונה של התקציב. אם רוצים שהארון ימלא את תפקידו היטב בטווח הקצר והארוך, יש להקפיד על השלבים הנכונים. היכנסו לראות ולהתרשם מעוד דגמים של ארונות הזזה

שלב ראשון: מידות

בשלב הראשון מבצעים מידות מדויקות של החדר. יש לקחת גם את המידות של האזור שבו שמים את הארון וגם את המידות של שאר הקירות. כך ניתן להבטיח ארון נגיש, זמין ונוח לשימוש יום יומי.

שלב שני: בחירת חומרים

בשלב השני בוחרים את החומרים שמהם בונים אחר כך את הארון. אם מחפשים ארון פתיחה מתוך קטלוג, צריך לבדוק היטב באיזה חומרים מדובר ואם הם איכותיים.

שלב שלישי: תוספות

ארון פתיחה הוא הזדמנות מעולה לשדרג את איכות החיים. בשביל לשדרג את פתרונות האחסון, בוחרים תוספות מתאימות לארון ולאופי השימוש.

חלוקה פנימית לאחר בחירת ארון פתיחה

החלוקה הפנימית קובעת את הפונקציונאליות של הארון. בשביל ארון נוח, צריך לשלב בין מדפים, מגירות ופתרונות תלייה. במידת הצורך, אפשר לשלב גם מקומות אחסון ייעודיים לנעליים או גרביים. כמו כן, יש ארונות עם תאים גדולים לאחסון צעצועים ופריטי ילדים.

ארון פתיחה בוחרים מכאן

נציגי עץ מי ישמחו לעמוד לרשותך בכל השלבים של בחירת ארון פתיחה. אנו נסביר לך על ההבדלים בין הארונות ונראה לך את המפרט המלא. כמו כן, אצלנו יש עכשיו אפשרות להשיג רהיטים איכותיים בעד 50% הנחה. בזכות תנאים כאלה, גם פתרון האחסון הבא שלך יהיה איכותי. מבחינתך, הצעד הבא הוא רק להשאיר פרטים או לחייג אל אחד הנציגים שלנו.
לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן