100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות הזזה 2 דלתות

אילו יתרונות יש לארונות הזזה? כיצד בוחרים ארונות הזזה 2 דלתות? היכן קונים ארונות הזזה?

טרנד מוביל בחדרי שינה של ילדים, בני נוער ומבוגרים הוא ארון ההזזה. מדובר על ארון בו הדלתות נפתחות ונסגרות על גבי מסילה באופן שקט ובטוח. הארונות מגיעים בגדלים רבים וכאשר מדובר על ארונות הזזה 2 דלתות בדרך כלל מדובר על ארונות שמותאמים לחדרים קטנים או לחדרים בהם אין צורך גדול במקום בתוך הארונות.

יתרונות ארונות הזזה 2 דלתות

ישנם הרבה יתרונות לארונות הזזה ובמיוחד לאלו שבנויים משתי דלתות. ראשית, היתרון הגדול של הארון הוא שהוא תופס מינימום מקום בחדר. מדובר על ארון יחסית קטן אך החלל הפנימי שלו רחב ומאפשר אחסון שמתאים לחדר עבודה, משרד או חדר ילדים. כמו כן, ניתן להתקין מראה על הארון ובכך להגדיל למראית עין את החדר. יתרונות נוספים שיש לארון 2 דלתות הוא בשימוש בחדר הילדים. מדובר על ארון שבנוי על מסילה שקטה, הדלתות נפתחות לצדדים ומאפשרות לחסוך מקום בחדר אך חשוב יותר מכך, הן בטיחותיות. ארונות הזזה מודרניים בנויים כך שיש בהם מנגנון עם מעצור שמונע את טריקת הדלת על אצבעות הילדים ובכך הם הופכים להיות למעשה לארון הבטיחותי ביותר לילדים רכים.

בחירת ארונות הזזה

בעת בחירת ארונות הזזה 2 דלתות יש לשים לב לכמה נושאים חשובים:

  • חומר גלם

חשוב מאוד לשים לב לחומרים מהם עשוי הארון. מומלץ לרכוש חומרי גלם איכותיים גם כאשר הדבר אומר תשלום יותר גבוה. לאורך השנים חומרי הגלם האיכותיים יחזיקו מעמד והם אלו שיהפכו ברבות השנים את הרכישה למשתלמת.

  • בטיחות

אחד הנושאים החשובים ביותר בעת רכישת ארון ובמיוחד כאשר מדובר על ארון שיהיה בחדר הילדים, הוא נושא הבטיחות. חשוב לבחור ארונות להם מנגנוני בטיחות בסגירה כיוון שארונות שנטרקים מהר יכולים להיות מסוכנים מאוד גם למבוגרים ובמיוחד לילדים קטנים.

  • מבחר

מומלץ לבחור אתר בו יש מבחר גדול של ארונות הזזה ואפשרויות לעצב את החלק הפנימי של הארון על פי צרכי החדר. למשל, אם אין צורך בחלק תלייה, שניתן יהיה לבטלו ולשים מגירות ומדפים במקומו. כמו כן, חשוב למצוא ארונות במידות שונים שיוכלו להתאים לכל מדידה בחדר.

  • עיצוב

כדאי לבחור אתר בו יש עיצובים רבים מהם ניתן לבחור את העיצוב המתאים ביותר לחדר. יש לשים לב לאלמנטים נוספים של עיצוב כמו למשל דלתות שהן מראות, גימור מיוחד וטקסטורות שונות של עיצוב וצבע לארון.

לא מתפשרים באיכות

  • עץ מי הנו אתר ריהוט המתמחה בייבוא וייצוא של רהיטים איכותיים וביניהם גם ארונות הזזה בכל הגדלים והסגנונות.
  • אצלנו השירות הוא מעל לכל, האתר נגיש, נוח למשתמש ומדיניות המשלוחים שלנו מהירה.
  • אצלנו ניתן למצוא רהיטים עד 50% הנחה וליהנות מרהיטים מחומרי גלם חזקים וטובים שיחזיקו מעמד שנים רבות.
  • להזמנת ארון 2 דלתות יש להיכנס לאתר, למצוא את הארון המועדף עליך ולהקליק, הארון יהיה בדרך אליך במהרה!

אודות | צור קשר

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן