100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות מומלצים – כך תמצאו אותם

תיקון ארונות הזזה

עוד פעם אין מקום תליה מספיק בארון, ואתם נאלצים לקפל חליפה או שמלה במקום לתלות אותם. כאשר תכננתם את הארונות הקודמים בבית לא ידעתם שיהיו כל כך הרבה בגדים בארון בחדר השינה או חדרי הארונות. אם אתם מתכננים לשדרג את הבית עם פתרונות אחסון המתאימים יותר לאורך החיים שלכם, כדאי לבחור הפעם בצורה מושכלת. כך תמצאו ארונות מומלצים המתאימים לצרכים שלכם.

ארונות מומלצים – יותר ילדים מצריכים יותר מקום

השיקול הראשון שאתם צריכים לקחת כאשר אתם בוחרים ארונות מומלצים הוא את גודל המשפחה. ככל שאתם יותר אנשים בתוך המרחב הביתי – כך כל מקום אחסון נוסף יעזור. אינכם חייבים למקם את כל בגדי התינוק בחדר הילדים. חלק, אפשר למקם בחדר ארונות יעודי או במדף בחדר של האחים הגדולים יותר.

אחרי שתכננתם כמה מקום תצטרכו, תוכלו לבחור בין ארונות שלוש, ארבע או חמש דלתות. אצלנו, תוכלו למצוא בחנות עץ מי מגוון עצום של ארונות כאלה.

בחירת העיצוב והצבע

כעת, אתם יכולים להתחיל לבחור גם את העיצוב והצבע של הארון. יש מגוון רחב של עיצובים שמתאימים ככפפה ליד לשאר הריהוט בחדר. למשל, אם המיטה שלכם עשויה מעץ טבעי, וצבועה בגווני אלון, תוכלו לבחור ארון בגוון זה.

אם יש לכם דווקא ריהוט לבן, שחור או אפור – קיימים גם ארונות בצבעים האלה, בגוונים שונים. הציצו בקטלוג שלנו, קראו אודותינו וגלו את כל האפשרויות העומדות לרשותכם.

בחרתם את הצבע המתאים? כעת בחרו גם את העיצוב המבוקש. למשל, אתם יכולים לבחור ארון שכולל קרניזים ומעניק מראה קלאסי ויורקתי לחדר.

בחירת המאפיינים היחודיים של הארון

לאחר שבחרתם את המאפיינים היחודיים לארון שלכם, מגיעה החלטה נוספת.

אילו מאפיינים נוספים תרצו להוסיף לארון הזה. למשל אפשר לבחור בין דלתות הנעות מצד לצד, דלתות הזזה, דלתות רחף ועוד. אתם גם יכולים לבחור ארונות שכוללים דלת מזכוכית או מראה גדולה. כל מאפיין כזה מוסיף נופך מיוחד לחדר והופך את השימוש בארון לקל מאד.

ארונות הזזה – נוח למקם בכל חלל

לארונות הזזה יש יתרון בולט. עצם העובדה שלא צריך מקום נוסף לפתיחת הדלת ליד הארון מאפשר למקם אותם הן בחללים גדולים והן בחללים קטנים.

בנוסף, מנגנון הפתיחה והסגירה שלהם בטוח יותר לקטנטנים. לכן, אפשר להשתמש בהם בחדרי ילדים עמוסים.

לסיכום, אם אתם מחפשים ארונות שמומלצים בכל בית, כדאי לבקר בקטלוג שלנו ולמצוא את המוצרים אליהם אתם מתחברים. אם אתם זקוקים לייעוץ או מידע נוסף אנו נמצאים פה לשירותכם.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן