100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

עלויות ארון הזזה

מה משפיע על עלות הארון?

אחד המרכיבים המשפיעים על עלות הארון היא החומרים שממנו הוא עשוי. ישנם מספר חומרים, איכותיים יותר ופחות וחשוב להכירם רגע לפני הרכישה.
  • עץ מלא – זהו אחר החומרים האיכותיים ומחירו בהתאם. ארון מעץ מלא הוא ארון בעל מראה טבעי ויפה והיתרון הגדול שלו הוא החוזק שלו. מדובר על חומר אמיד וחזק אשר מחזיק זמן רב מעמד.
  • עץ לבוד – נקרא גם סנדוויץ' בתעשייה, מדובר על לוח עץ אשר בנוי משכבות של עץ אשר ניצבות אחת ליד השנייה. העץ בעל מראה חלק ויותר אחיד ממראהו של העץ הטבעי והוא נפוץ מאוד בתחום הארונות והרהיטים. יתרונותיו הם שהעץ מסוג זה נוטה פחות להתעוות כאשר הוא נפגע ממזג האוויר והלוחות שלו יכולים להיות בכל גודל ועובי.
  • מלמין יצוק – זוהי שיטה בה מצפים לוחות עץ בנייר מלמין. מדובר למעשה על שיטה בה יוצקים שבבי עץ לצורה של מלבן ומצפים אותם בחומר שאנו מכירים בשם פורמייקה. יתרון משמעותי של החומר הוא המחיר הזול שלו. חסרונותיו הם שבמגע עם מים הוא יכול להיהרס עם השנים והוא עלול להיהרס מעט במעברי דירה בהם מפרקים ומרכיבים מחדש את הארון.
  • לוח סיבית דחוס – או בשמו המוכר MDF. מדובר למעשה על סיבי עץ מסודרים באופן אחיד. יתרונותיו של העץ הם שמראהו שלם, הוא אינו מתבקע, גמיש ונוח לעיצוב. עם זאת יש לו חסרון אחד בולט והוא משקלו הגבוה לעומת סוגי עץ אחרים ויש לו נטייה להיות רגיש לרטיבות.

מה עוד חשוב לדעת על עלות ארון הזזה

דברים נוספים שישפיעו על עלותו של הארון הם גודלו, עיצובו והאלמנטים הנוספים שמתווספים לו, כמו למשל מראות, מתקני תלייה, מקומות אחסון ומגירות. לקטלוג ארונות הזזה 3 דלתות.

אנחנו נהפוך לכם את הקנייה לפשוטה

חברת עץ מי מתמחה בתחום הרהיטים ולנו מגוון רחב של ארונות הזזה אשר מתאימים לכל חדר, כיס וסגנון. איכותם הגבוהה של רהיטנו הנה איכות ללא פשרות וכך גם מתן השירות שלנו. המטרה שלנו היא לתת שירות שבסופו יניב רכישה משכילה, מותאמת ונכונה מכל הבחינות. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה על עלות ארון הזזה ועל בחירתו. ניתן להתרשם ממגוון הארונות כאן – וליצור עמנו קשר.
לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן