100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות

עץ מי – לארון בשבילך

המומחים של עץ מי ישמחו לפרוס בפניך קטלוג מגוון של ארונות פתיחה מעולים. אנו משווקים אך ורק רהיטי איכות, אז כל מה שמחכה לך בקטלוג כבר עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר.

ההתמחות של עץ מי היא ברהיטי איכות ובשלל רהיטים משלימים. מלבד מכירת ארונות הזזה ופתיחה, ניתן להשיג דרכנו חדרי שינה קומפלט וספריות קודש. כמו כן, נוכל להמליץ לך על שולחנות, מזנונים ומיטות בהתאמה אישית.

היתרונות של ארונות פתיחה מעץ

עץ הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים בעולם ואין פלא שמשלבים אותו לעיתים קרובות גם בארונות פתיחה. בזכות דגמים נבחרים של ארונות פתיחה מעץ, ניתן להשיג עמידות גבוהה ולהתכתב עם סגנון עיצוב קלאסי. במידת הצורך, אפשר גם לבחור גוונים ספציפיים של עץ על מנת להשלים סגנון עיצוב כפרי.

השקעה משתלמת הופכת את ארונות הפתיחה לחלק בלתי נפרד מהבית. בגלל שמדובר בעץ, אין צורך בתחזוקה מסובכת ויש שקט לטווח ארוך.

כמו כן, עץ הוא חומר גלם שקל לעבוד איתו ולכן אפשר לתכנן ארונות פתיחה בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות.

השוואה בין דגמי ארונות פתיחה

הסוד הוא לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת. כך קל יותר להשוות בין דגמים, לבדוק מה המפרט המלא של כל ארון ולברר גם לגבי סוגי העץ.

בין היתר, צריך להשוות בין דגמים של ארונות פתיחה לפי הגודל והמידות. לאחר מכן, בודקים את החלוקה הפנימית ואת מידת ההתאמה שלה לסוג הציוד או התכולה שמתכננים לאחסן בארון.

הכנסו לראות עוד דגמים של ארונות פתיחה לבית

ארונות פתיחה מעץ בוחרים כאן

אם יש לך התלבטות לגבי רהיטי איכות, הגעת למקום הנכון. בעץ מי מספקים לך כעת אפשרות להשיג את הרהיטים הכי טובים ב-50% הנחה – בלי להתפשר על אמינות, איכות ומקצועיות.

התייעצות עם נציגי עץ מי תאפשר לך לתכנן היטב את חלל הפנים. במסגרת תכנון כזה, אנו נעזור לך לבחור רהיטים בסיסיים ומשלימים ונחסוך עבורך זמן והוצאות.

כעת נשמח לקבל פרטים בצורה מסודרת כדי לבנות עבורך ארונות פתיחה מעץ משובח ואקסקלוסיבי.

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן