100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

עץ מי – תקנון

גולש יקר (להלן "הלקוח" או "המזמין"),

ברוך בואך לתקנון חברת עץ מי (להלן "החברה" או "הספק"). השימוש באתר מותנה בהסכמתך לכלל הסעיפים המופיעים בתקנון זה, המנוסח בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.

האתר הוקם במטרה להציג קטלוג מוצרים מגוון ווירטואלי המשווק על ידי החברה. הנך מוזמן ליצור קשר לצורך כל הבהרה או שאלה.

  1. כללי

1.1 החברה עשויה לבצע שינויים בתקנון ללא צורך בעדכון מראש ובכפוף לשיקול דעתה בלבד. השינויים ייכנסו לתוקפם מרגע פרסומם באתר.

1.2 תמונות הגוונים הינם להמחשה בלבד וייתכן ותהיה סטייה בגוון הצבע.

1.3 מידות המוצר הינם להמחשה בלבד וייתכן ותהיה סטייה עד חמישה אחוז במידה.

  1. סמכות שיפוטית

2.1 פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך במחוזות חיפה והקריות תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.

  1. הזמנה באתר

3.1 ביצוע הזמנה באתר הנו תהליך פשוט, המתבצע באמצעות הוספת המוצר או המוצרים לעגלת הקניות שלך – וביצוע תשלום. טרם התשלום בפועל, ביכולתך לסקור את המוצרים שבעגלת הקניות שלך, להסיר ולהוסיף מוצרים או לשנות כמות.

3.1.1 במסגרת השלמת ההזמנה באתר אנו נבקש את פרטיך המלאים, לטובת אספקת המוצר ו/או השירות. עם סיום ההזמנה, ישלח אליך אישור ההזמנה בדואר אלקטרוני, בנוסף להצגת הודעה מתאימה על המסך.

3.1.2 כדי לבצע את התשלום מול נציג החנות באמצעות הטלפון, עליך תחילה להשלים את ההזמנה דרך האתר, לספק את הפרטים הנדרשים – ולבחור באפשרות תשלום טלפונית. במקרה כזה, אחד מנציגנו יתקשר אליך לביצוע התשלום בפועל.

3.2 ניתן לקבל פרטים נוספים בנוגע למוצר הרצוי על ידי כניסה לעמוד המוצר, שבו יוצגו כל הפרטים הנדרשים לגביו. למען הסר ספק, תמונות המוצר הן לצורך המחשה בלבד. במקביל לכך, נתוני המוצרים נמסרו על ידי היצרן או היבואן ואלו הם האחראיים על תוכן תיאור המוצרים בפעול. לאתר לא תהיה אחריות על תיאור לקוי שסיפק היצרן או היבואן.

3.3 כל עסק חוקי או אדם פרטי מעל גיל 18 יכול לבצע הזמנה באתר באמצעות שימוש בכרטיס אשראי בתוקף.

3.4 אספקת ההזמנה שלך תלויה בקבלת הזמנתך במחשבי החברה ובכך שההזמנה תקינה וכוללת את כל הפרטים הנדרשים לטובת אספקתה. במקרה של תקלת תקשורת או תקלה ממוחשבת בשליחת או בקבלת ההזמנה, ייתכנו שיבושים באספקתה – ואם לא קיבלת את הזמנתך כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר על מנת שנטפל בכך בהקדם האפשרי.

3.5 במידה ולא התקבלו פרטי האשראי עם ביצוע ההזמנה, נציגינו יפנו אליך בטלפון להשלמת ההזמנה.

3.6 בעת ביצוע ההזמנה, נבקשך למלא את פרטיך באופן מדויק. במידה וימסרו פרטים שאינם נכונים, הדבר עשוי לפגוע באספקת ההזמנה או אף להוביל לאובדן ההזמנה והמזמין יישא באחריות לכך באופן בלעדי ולא תהיה ללקוח זכות לטענה על כך שהמוצרים לא סופקו לו. מלבד זאת, למען הסר ספק, הגשת פרטים אישיים שאינם נכונים מהווה עבירה על החוק ובמידת הצורך תגרור נקיטת הליכים משפטיים.

  1. סודיות מידע וזכויות יוצרים

4.1 אלא אם הדבר נדרש על פי חוק – החברה מתחייבת שלא להשתמש במידע שלך או להפיץ אותו ללא הרשאה מתאימה לכך.

4.2 ביצוע הזמנה היא הסיבה היחידה לשימוש במידע שנקבל ממך.

4.3 על מנת להבטיח את שמירת על פרטיות המידע של לקוחותינו, לרבות פרטי כרטיס האשראי, האתר מאובטח בתקן SSL להצפנת מידע.

4.4 תחת זכויות היוצרים של החברה או של היבואן או של היצרן נמצאים כלל האלמנטים ופרטי המידע המוצגים באתר האינטרנט ובכללם – גרפיקה, סימנים מסחריים ולוגו, כמו גם כל מידע וכל פרט המופיע באתר. אסור לפרסם, להפיץ, לשכפל או לנצל את התכנים המצויים באתר בכל דרך שהיא אלא אם כן ניתן אישור מפורש לכך בהסכמה בכתב ובתיאום.

  1. החזרת מוצרים

5.1 השבת מוצרים לחברה תבוצע בתיאום מראש בלבד (לפי התנאים המפורטים בסעיף הבא), בתוך 14 יום מרגע אספקת המוצרים וכל עוד לא נעשה במוצרים האמורים כל שימוש, הם לא נפגמו או צברו בלאי כל שהוא לאחר האספקה בפועל והם עדיין ארוזים באריזתם המקורית שלא נפתחה על ידי הלקוח.

5.2 החזרת או החלפת מוצרים תתאפשר אך ורק לאחר הגשת בקשה כתובה לחברה באמצעות הפקס. במסגרת הבקשה, יש לציין את מספר ההזמנה, פרטי המוצר ואת סיבת הפנייה. האחריות על ווידוא קבלת הבקשה היא של הלקוח. החברה לא תישא באחריות בגין בקשות החזרה/החלפה שהלקוח לא ווידא שאכן התקבלו על ידי נציגינו.

5.3 בעת החזרה או החלפה, יחולו על הלקוח עלות המשלוח ודמי הטיפול.

5.3.1 ביטול הזמנה יחוייב ב 20%

5.4 הזיכוי יינתן בכפוף ל:

5.4.1 הצגת קבלת מקור שיקבל הלקוח בעת השלמת ההזמנה.

5.4.2 הגעת המוצר אל מתקני החברה.

5.4.3 ווידוא כי המוצר לא נפגם על ידך ועומד בתנאים לקבלת זיכוי.

5.4.4 הלקוח הוא הבעלים של כרטיס האשראי שאיתו בוצעה ההזמנה.

5.4.5 הזיכוי יתבצע בכרטיס האשראי שבו שולם בלבד ולא בשום כרטיס אחר, בניכוי טיפול דמי משלוח.

5.5 בעל פי חוק ביטול עסקה, אם המוצר תקין, ייגבו מהמזמין דמי ביטול בגובה 5% משווי ההזמנה או 100 ₪ (הנמוך ביניהם).

5.6 הנני מתחייב כי מכל סיבה שהיא, אספקה שאושרה על ידי ולא אוכל לקבלה או שלא ניתן להרכיב את הפריטים בביתי, אשלם 20% מסכום ההזמנה/ סכום הפריטים המבוטלים בהזמנה (תשלום זה עבור שירותי ההרכבה/הובלה והינו בנוסף לתשלומים להם התחייבתי בגין הזמנתי).

5.7 ביטול / שינוי רהיטים או צבעים בהזמנה -לאחר שאושרו שעות האספקה (בין אם נשלחו לביתי ובין לאו)- אשלם 20% מסכום הרהיטים שבוטלו / שונו.

5.8 לאחר 24 שעות מההזמנה לא ניתן לבטל כל מוצר שהוזמן בהזמנה אישית לפי דרישת הלקוח ואת כל המוצרים מרופדים 

  1. מחירים ומשלוחים

6.1 חישוב המע"מ כלול במחיר המוצג באתר.

6.2 סוגי המשלוח ישתנו על פי הרכב עגלת הקניות שלך בעת ביצוע ההזמנה.

6.3 החברה לא תהא אחראית לעיכובים באספקה בשל אירועים חריגים או שנגרמים על ידי גורמים כגון: גיוס מילואים בהיקף מיוחד, שביתה, השבתה, תקלות במערכות ממוחשבות, תקלות במערכות התקשורת, פעולות איבה או תוצאה של כוח עליון. במקרים כאלו ובמקרים דומים או שאינם בשליטתנו, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה, מקצתה או כולה.

6.4 מובהר בזאת כי תשלום המיסים וההיטלים עבור המוצרים הוא באחריות הלקוח. במידה וישתנו שיעורי ההיטלים או המס על המוצרים שהלקוח הזמין לפני מועד אספקתם בפועל – תהא החברה רשאית לדרוש ולקבל תוספת עבור שיעורי ההיטלים או המס – או לחלופין לבטל את העסקה, מקצתה או כולה.

6.5 ידוע לי כי תאריך ושעות ההגעה כאמור יכולים להשתנות מסיבות שאינן תלויות ב"עץ מי" ולא ינתן בגינן פיצויי.

בעת האספקה, בתאריך ובשעות המסוכמות, ידוע לי כי חייב להיות נציג מטעמי שידע להנחות את המרכיב על מיקומם המדוייק של התקנת הפריטים המוזמנים ואם קיים שינוי בסטנדרט ההזמנה על הלקוח לעדכן את המרכיב על כך בעט ההזמנה  ולא תהינה לי כל טענות לעץ מי  אם ימקמו/יתקינו את הרהיט במקום שהנציג הורה.

6.6 ידוע לי כי אספקת מוצרים לדירה מעל קומה 3 בבניין ללא אפשרות לשימוש במעלית (או שהפריטים או חלקם לא נכנסים למעלית), באחריותי הבלעדית להזמין מנוף מתאים ועל חשבוני (לא כולל קומה 3, בבניין על עמודים נמנית קומת קרקע כקומה 1, לצורך החישוב יספרו כל 17 מדרגות כקומה). כן, באחריותי הבלעדית לוודא כניסה נגישה בטוחה וסבירה לבית (מרחק סביר יוגדר עד  70 צעדים).

6.7 הזמנת מיטות מרופדות זמן האספקה שלהם יכול להגיע עד 28 ימי עבודה -קימים איזורי חלוקה חריגים שזמן האספקה יארך מ28 ימי עבודה

6.8  הזמנת סלונים זמן האספקה שלהם יכול להגיע עד 30 ימי עבודה -קימים איזורי חלוקה חריגים שזמן האספקה יארך מ30 ימי עבודה

6.9 איזורי חלוקה ינתנו על ידי נציג מכירות לאחר בדיקה מול חברת ההובלות

  1. הגבלת אחריות

7.1 במקרה ונמצאה טעות במחיר המוצר, בתיאורו או בכל פריט מידע הרלוונטי לביצוע ההזמנה, רשאית החברה להכריז על ביטול ההזמנה – ולא יתבצע חיוב כספי בגינה.

7.2 החברה אינה אחראית ולא תישא באחריות בכל מקרה של גרימת נזק עקיף, ישיר, נסיבתי או תוצאתי, בין אם מדובר על הלקוח ובין אם מדובר על צד ג', כאשר האמור נכון גם אך לא רק בכל הנוגע להפסד או עלות כספית עקב תפעול המוצר בניגוד לא בהתאם להנחיות היצרן/היבואן.

7.3 חברה אינה אחראית ולא תישא באחריות בכל מקרה של גרימת נזק עקיף, ישיר שנגרם על ידי המוביל ואינו קשור למוצר אשר הוזמן בידי הלקוח, החברה כן מחוייבת לספק ללקוח את פרטיו המלאים של המוביל על מנת שהלקוח יוכל להתנהל בנושא מולו.

7.4 אנו עושים את מירב המאמצים כדי לוודא שהמוצרים המוצגים באתר אכן קיימים במלאי – אולם לא מן הנמנע כי עקב הזמנות מרובות, יחסרו מוצרים ספציפיים שכבר הוזמנו. במצב כזה, נעשה ככל שביכולתנו ליצור עמך קשר על מנת לעדכן אותך בכך – ובמידה וניתן גם להציע לך חלופות אפשריות. אם לא נקבל את אישורך, לא נחייב את האשראי שלך.

7.5 החברה אינה אחראית ולא תישא באחריות בכל מקרה של גרימת נזק עקיף, ישיר, נסיבתי או תוצאתי,בזמן אספקה . אלה אם מדובר במוצר שמסופק מטעמנו ללקוח, כל נזק שנגרם על ידי המוביל הינו מול מוביל חיצוני ובטיפול חברת ההובלות

7.6 ידוע לי כי האחריות אינה תקפה לפריט שנגרם לו נזק  ושבר לאחר 48 שעות מרגע ההתקנה (פריט שביר לא תהיה אחריות מרגע יציאת המרכיב מבית לקוח במידה ולא נאמר ונחתם על ידי איש שרות שהפריט הגיע שבור )

שימוש לא תקין ו/או לא סביר, ו/או משימוש במים ובכפוף להעמסת משקל סביר על המדפים (עד 12 ק"ג לכוורת/מדף/ ארון תלוי).

תיקון פריט או הרכבתו יעשה על פי שיקול דעתה הבלעדי של עץ מי

7.7 ידוע לי כי במידה וקיים המשך שירות שהינו במסגרת האחריות החברה תפתח קריאת שירות בהתאם 

זמן משוער למתן שירות והגעה של איש שירות מטעם החברה הינו 21 ימי עבודה

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן