100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

יתרונות ארון הזזה לבית

חיסכון במקום – כאשר אין צורך לפתוח את הדלת אל תוך החדר ישנו חיסכון של כמה עשרות סנטימטרים. בצורה כזו ניתן להציב ריהוט נוסף כמעט בכל מקום אחר בחדר ובסמוך לארון בלי לחשוש שדלתות הארון לא יוכלו להיפתח.

מנגנון פתיחה וסגירה נוח – בפעולת הגרירה על מנגנון הדלת לא מופעל כוח. כמו כן, הסגירה מתבצעת ללא רעש. כמו כן, מנגנון הדלת ידידותי לשימוש בחדרי ילדים וניתן לתפעל אותו בבטחה וללא חשש שאצבעות ילדים יתפסו בו.

למה חשוב לשים לב לפני שבוחרים ארון הזזה לבית

כדאי לשים לב שהארון עשוי מחומרי גלם איכותיים וכי רמת הגימור בו גבוהה. כמו כן, כדאי לבחון האם נוספו אלמנטים שיכולים לשפר את השימוש בארון כמו למשל מראות איכותיות אשר מותקנות על הארון, נישות מעץ, אפשרויות לתוספות או הרחבה בתוך הארון, התקנים לעניבות במקרה הצורך, התקנים לגרביים וארון אחסון פנימי לנעליים ועוד. הדבר החשוב הנוסף אליו יש לשים לב הוא גודל הארון והתאמתו לחדר השינה, לשם כך מומלץ למדוד את השטח המיועד בחדר טרם הרכישה.

מומלץ לרכוש ארונות מחנות מוכרת לה ניסיון וותק בתחום הרהיטים ויכולת לתת אחריות על הריהוט לאורך זמן. כמו כן, כדאי לשים לב לנושאים כמו מדיניות משלוחים, אפשרויות לתשלומים ורכישה מקוונת באתר. כל אלו יכולים להקל על הרכישה ולסייע בבחירת ארון שיתאים לצרכי הבית והחדר באופן מדויק יותר.

למומחים של עץ מי יש את הפתרון הנכון בשבילך

חברתנו עץ מי, מספקת פתרונות בתחום הריהוט לבית מזה שנים רבות. אנו מתמחים בתחום הארונות ובחנות ניתן למצוא מגוון רחב של ארונות וביניהם ארון הזזה לבית מדגמים שונים. הדבר החשוב לנו ביותר הוא שהלקוח יהיה מרוצה – ולכן אנו מעמידים לרשות הלקוחות את הרהיטים שאנחנו יודעים שהם הטובים ביותר.

אם ברצונך לרכוש ארון הזזה לבית, איכות חומרי הגלם אצלנו היא ללא פשרות ואנו נעמוד בפניך בכל שאלה שתעלה. אנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון הארונות בחנות, להזמין אונליין או ליצור עמנו קשר ואנו נחזור אליך.

למגוון ארונות הזזה 2 דלתות.

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן