100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארון הזזהארון איכותי, מחיר זול וקטלוג אחד

הקטלוג של עץ מי מאפשר לך להשיג כעת רהיטי איכות במחירים של עד 50% הנחה. אנו מקפידים להשתמש רק בחומרי גלם משובחים כדי לייצר את כל סוגי הרהיטים, אז לך רק נותר לבחור.

היתרונות של ארון הזזה למכירה

ארון הזזה בוחרים על פי מידת ההתאמה שלו לצרכים של הלקוחות. בשביל לדאוג מראש להתאמה כזו, צריך להחליט על המידות של הארון ולוודא שהוא מתאים לגודל של החדר לאחר מכן, מתמקדים בחלוקה הפנימית של הארון מבחינת אפשרויות אחסון, מגירות, מדפים או ווי תלייה.

ארון הזזה מאפשר לנצל עד תום כל סנטימטר פנוי שיש בחדר. בניגוד לארון רגיל שבו הדלת נפתחת קדימה ואחורה, כאן הדלת נפתחת לצדדים.

בגלל שהדלת נפתחת לצדדים, זה אומר שאפשר לשים ממש מול הארון עוד רהיטים. אם למשל משלבים בחדרי ארונות גם קומודה או מזנון, זה יכול לייצר פתרונות אחסון לכל בני המשפחה.

היכנסו לעוד מבחר של חנות רהיטים

השוואה בין סוגים שונים של ארון הזזה למכירה

לא כל ארון הזזה נותן מענה לצרכים של קהל היעד והלקוחות. אם רוצים ליהנות מהארון לאורך זמן, צריך לבדוק את האיכות שלו.

בפועל, בדיקת האיכות של הארון כוללת התייחסות אל חומרי הגלם שמהם הוא בנוי. כמו כן, כדאי לבדוק את איכות המסילה ואת הרכיבים הנעים. בגלל שבארון הזזה יש המון תנועה, אלו גם המרכיבים שישפיעו על העמידות מפני בלאי ושחיקה.

יש לנו ארון הזזה למכירה במיוחד בשבילך

הקטלוג המגוון של עץ מי נועד על מנת לחסוך עבורך זמן וכסף. את החיסכון בזמן אנו משיגים באמצעות ריכוז פריטים שונים תחת קורת גג אחת. בין היתר, אנו מתמחים במכירת ארונות הזזה לבית, דרך חדרי שינה ועד ספריות קודש, מזנונים, שולחנות ומיטות.

לשם השוואה, את החיסכון בכסף אנו מבטיחים עבורך עם מבצעים מסביב לשעון. כעת יש אצלנו מבצע לזמן מוגבל של עד 50% הנחה על ארון הזזה למכירה – והגיע הזמן שלך להצטרף להצלחה הגדולה.

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן