100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מיטה וארון – כל מה שחדר השינה צריך

מיטה וארון

רוצים לחדש את חדר השינה שלכם ומתלבטים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. כל מה שאתם זקוקים לו הוא רק מיטה וארון מעוצבים. רצוי שיהיו בגוונים דומים, המתכתבים זה עם זה. בחנות של עץ מי, תוכלו למצוא את כל הרהיטים לכל החדרים בבית. בכללם, גם את הרהיטים לחדר השינה.

מיטה יפה משנה את החדר

זכרו כי בעוד ארון משמש בעיקר לצורך אחסון, מיטה יפה יכולה לשנות מקצה לקצה את החדר שלכם. אם אתם בוחרים מיטה מרופדת מרהיבה תרגישו כל יום כאילו אתם במלון. זאת משום שהעיצוב של המיטה עוטף אתכם ברכות בלילה. המיטה הזו גם ממתינה לכם כשתחזרו מהעבודה או בשנת צהריים נעימה.
זה יהיה גם המקום שאליו תתעוררו בבוקר, מתחת לשמיכה. מפוהקים מתוך חלום נעים. אם מדובר במיטה נוחה במיוחד תרגישו שאיכות השינה שלכם משתפרת פלאים.

הארון ליד המיטה

כעת, נמשיך לעצב את חדר השינה שלכם עם הארון ליד המיטה. היום, רבים בוחרים ארונות הזה מרהיבים. כאלה שעוצבו בסגנון מודרני וכוללים צבעים מיוחדים או מראה. ארונות אלה מאפשרים לנצל באופן המיטבי את החלל בחדר ומאפשרים לכם לאחסן את כל הבגדים, המצעים, הגרביים והלבנים.
אם תביטו במהירות בקטלוג שלנו תוכלו למצוא ארונות שישבו את ליבכם. ישנם ארונות מפוארים עם קרניזים וארונות פשוטים יותר שמתאימים לכל חדר שינה. השמיים הם הגבול כאשר בוחרים בארון המתאים.

כמה דלתות אתם צריכים?

לפני שאתם ננעלים על ארון מסויים חכו עוד רגע. אולי כדאי להוסיף עוד שטח אחסון. תוכלו למצוא ארון הזזה שלוש דלתות, ארבע דלתות או אפילו חמישה. כל זאת בהתאם למקום שאתם יכולים להקדיש לארון הזה בחדר. עדיף לחשוב גם מעט על העתיד. גם אם אתם גרים היום לבד, יתכן ובעתיד יהיה בת זוג או בן זוג בחדר שיצטרכו גם הם מקום לבגדים. לכן חשוב להזמין ארונות לחדרי שינה בגודל מתאים.

מכירים את השיר "מפנה מקום?". זה בדיוק השיר שצריך להתנגן לכם בראש כאשר אתם מכינים את המיקום לריהוט החדש שעומד להגיע אליכם הביתה.

מיטה וארון מזמינים באופן מקוון כיום

כיום, אינכם צריכים לצאת החוצה ולבחון רהיטים בקטלוג של חנויות הרהיטים עצמם או במתחמי התצוגה. עשו זאת אונליין. אתם יכולים להתבונן בתמונות שנמצאות בקטלוג המקוון ולהזמין את הארון שלכם בקליק אחד בצורה מקוונת. ככה קונים היום מיטה וארון – בלי לצאת מהבית.
אפשר להזין את כרטיס האשראי שלכם במערכת המאובטחת, לבחור את כל המוצרים התואמים זה לזה. שליח יגיע עד הבית עם המוצרים ומתקין מנוסה יבנה ברגע את הארון והמיטה.
לסיכום, אם אתם רוצים לשדרג את חדר השינה שלכם, אינכם צריכים לעבוד קשה. הציצו בתמונות השוות ומצאו את הפריטים המתאימים ביותר לחדר. כדאי למדוד כמה מרצפות פנויות יש בחדר וכך תדעו איזה גודל ארון להזמין.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן