100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות כאן.

תקלות בארונות הזזה

בארונות הזזה, בעיקר כאלו שמשתמשים בהם מדי יום, פותחים וסוגרים אותם שוב ושוב,  יכולות להיווצר מספר בעיות:

דלת ארון הזזה שנתקעה – זו אחת הבעיות היותר נפוצות בתקלות ארונות הזזה. דלתות הארון הרי נעות על מסילה ימינה ושמאלה וכשמניעים אותן הרבה, לפעמים אחת הדלתות נתקעת ולא זזה על המסילה. במצב כזה, חשוב לא לדחוף את הדלת בכוח משום שזה יכול לפגוע במסילה או בדלת. מומלץ לקרוא לאיש מקצוע לתיקון הבעיה.

רכיבים חסרים – לעתים יכול לקרות מצב, עקב שימוש תכוף בדלתות הארון, שרכיבים שונים מתנתקים, נופלים או אובדים. אם מדובר בחלקים מן המסילה או מן הארון עצמו. דבר כזה יכול לקרות גם בפנים הארון, כשמדפים או מגירות יוצאים ממקומם.

פגיעה בדלת הארון – ארונות הזזה עשויים מחומרים שונים. חלקם חומרים רגישים יותר כמו זכוכית, דלתות כאלו יכולות לעתים להינזק ולהיסדק ולפעמים יש צורך להחליף את הדלתות. נזק יכול להיגרם לדלתות גם כשהארון לא מורכב או לא מסודר כהלכה, למשל כשיש בגדים בולטים ומבולגנים שיכולים להפריע לסגירת דלתות הארון.

אולי יעניין אותך גם ארונות עם מראה

איך מתקנים ארונות הזזה?

תיקון של ארונות הזזה צריך להתבצע על ידי איש מקצוע בלבד שמבין במנגנוני ארונות ההזזה ובנגרות. ניסיון לתקן את התקלה בעצמיכם יכול להביא להחמרתה ולבעיות נוספות.

התיקונים הנפוצים ביותר בארונות הזזה הם: החלפת המסילות, החלפת הגלגלים שנעים על המסילות, החלפת גלגלים שבורים, תיקון מנגנוני סגירת הדלתות, תיקון נזקים בדלתות והחלפת דלתות.

כשאתם מזמינים איש מקצוע לתיקון ארון ההזזה שלכם, דבר ראשון שעליו לעשות זה לבדוק את כל חלקי הארון כדי להבין אם התיקון הוא נקודתי או שיש בארון ההזזה בעיות נוספות.

האם אפשר לתקן לבד ארונות הזזה?

התשובה לכך היא בגדול כן, ארונות הזזה נחשבים לפשוטים יותר לתיקון מאשר ארונות עם דלתות נפתחות וניתן למצוא חלקי חילוף ברוב החנויות הייעודיות, אבל ההמלצה שלנו היא להזמין איש מקצוע המנוסה בכך, למרות שתיקון בארון הזזה יכול להיראות לכם פשוט, מוטב שייעשה על ידי מקצוען ויחזיק לכם זמן רב יותר.

קבלו מידע על חנויות רהיטים זולות

כמה עולה תיקון ארון הזזה?

לארונות הזזה יש מגוון של תקלות ולכן גם מגוון של מחירים. למשל, המחיר להחלפת גלגלים במסילה לרוב יעלה בין 300 ל 500 ש"ח, החלפת דלתות למשל זה כבר עניין יקר יותר ויעלה בין 750 ל1,000 ש"ח, עלות החלפת דופן הארון תעלה בין 300 ל 400 ש"ח ועוד.

לסיכום

תקלות בארון ההזזה זה עניין שעדיף לא לטפל בו בעצמך, אלא להזמין איש מקצוע מומחה לכך, שיתקן את הארון באופן המקצועי ביותר ושישמר לאורך זמן.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

חדרי שינה מעץ

חדרי שינה מעץ

אם היינו שואלים אתכם מהו חדר השינה מהחלומות שלכם, מה הייתם עונים לנו? במידה והתשובה שלכם היא ״חדרי שינה מעץ״ – דעו שאתם לא לבד.

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן