100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מיטות לחדרי ילדים

כיצד מתאימים מיטה לחדר ילדים? מה עדיף מיטות רגילות או קומתיים? איפה כדאי לקנות מיטות לחדר הילדים? התאמת מיטות לחדרי ילדים היא משימה שבתחילה נראית פשוטה מאוד אך יש לבצע אותה לאחר מחשבה רבה. חדר הילדים צריך להיות מצד אחד מרווח מספיק על מנת לאפשר לילדים לשחק וליהנות ומצד שני עליו להיות פונקציונאלי ולשרת את הילדים שישנים בו. התאמת המיטות היא אחת המשימות החשובות לצד התאמת הארון וחשוב מאוד להקפיד לעשות זאת לאחר מדידות ולקיחת כל השיקולים החשובים בנושא.

כיצד מתאימים מיטות לחדרי ילדים

חשוב לשים לב לכמה נושאים חשובים בעת התאמת המיטה לחדר הילדים:

  • מקום

כמה מקום יש בחדר? האם ניתן להכניס אליו שתי מיטות? באיזה גודל יכולות להיות המיטות והאם ניתן לרכוש מיטות שנפתחות למיטת חבר? חשוב לבצע מדידות על מנת לקבל אינדיקציה טובה לגבי המקום ולבחור מראש היכן יוצבו המיטות בחדר.

  • עיצוב

מומלץ לבחור עיצוב שיוכל להתאים לאופיו של הילד או הילדה ויספק לו את כל צרכיו. אם ילד אוהב למשל את הצבע כחול לא חובה לרכוש מיטה כחולה, ניתן לרכוש גם סדינים כחולים ולהביט אל העתיד לזמנים בהם יהיה צורך במיטה שצבעה ניטרלי.

מיטות לחדרי ילדים – מחיר ואיכות

  • מחיר

המחיר הוא חלק בלתי נפרד מההחלטה איזו מיטה לרכוש. על מנת להוזיל עלויות ניתן כיום לבצע רכישה באתרי אינטרנט ובכך לקבל הנחות משמעותיות. רוב החנויות כיום מחזיקות באתרי אינטרנט, טובים יותר ופחות, אך המגוון גדול והמחירים זולים יותר מהחנויות הפיזיות.

  • איכות

מומלץ לא להתפשר על האיכות ונושא זה הוא המשך ישיר לנושא המחיר. חשוב מאוד לשים לב שמדובר במיטה איכותי שתחזיק זמן רב מעמד ותלווה את הילדים מספר שנים. מומלץ לבחון אפשרות של פריסת תשלומים ולמצוא חנויות עם מדיניות תשלומים נוחה על מנת לסייע בכך.

מיטת קומתיים או רגילה?

אחת ההתלבטויות שיש להורים בעת רכישת מיטות ילדים היא האם לרכוש בחדר בו ישנם שני ילדים או יותר מיטות רגילות או קומתיים.

כאשר מדובר על יותר משני ילדים ההמלצה היא לרכוש מיטת קומתיים אחת לפחות על מנת לרווח את החדר כמה שניתן. חשוב לזכור שילדים מאוד אוהבים מיטות קומתיים, המיטות מייצרות לכל ילד את השטח הפרטי שלו בחדר ובייחוד בזמן השינה הן מספקות הפרדה נוחה שמסייעת בהרדמות. ומה היתרון הכי גדול שיש במיטת קומתיים? בדרך כלל מיטת קומתיים אחת תעלה פחות משתי מיטות נפרדות ובכך ישנו חיסכון משמעותי גם כן במחיר.

מיטות לחדרי ילדים באיכות מעולה

אתר עץ מי מציע לקהל לקוחותיו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של מיטות ילדים ונוער וריהוט לכל הבית. אצלנו השירות הוא מעל לכל, המשלוחים מהירים, מדיניות התשלומים מול הלקוח נוחה ושמנו לעצמנו למטרה לספק את הריהוט האיכותי ביותר. להזמנת מיטות ילדים יש להיכנס, להתרשם מהמגוון ולהזמין!

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן