100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות עם דלתות – כל האפשרויות

ארונות עם דלתות

כבר אין לכם מספיק מקום לכל הבגדים שקניתם ברשת בתקופת הקורונה? זה הזמן לחדש את פתרונות האחסון בבית. קיימות אפשרויות רבות כאשר בוחרים ארונות עם דלתות. אתם יכולים לבחור גדלים שונים, ארונות הזזה או אפילו פתרון אחסון מרהיב שכולל גם מראה. באתר אתם יכולים לראות בכל חודש עוד ועוד סגנונות ועיצובים שונים.

מה הארון שלכם?

סוג הדלת בארון הוא לא רק עניין של טעם אישי. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו. לדוגמה, יש אנשים שמעדיפים את המראה של דלתות מתנדנדות על פני אחרים בגלל המראה המלוטש שלהם. דלתות הזזה קלות יותר לניקוי מכיוון שאתם יכולים פשוט להסיר אותן מהפתח כאשר אתם רוצה לשאוב או לנקות אבק בתוך הארון.

ארונות עם דלתות למגוון שימושים

ניתן להתאים את הארונות לפי מפרט מוכן מראש. ניתן לצבוע את הדלת בצבע אחר, והגימור יכול להיות מסוג אחר לחלוטין כמו גימור עץ טבעי.
אותם ארונות עם דלתות אינם מיועדים לשימוש רק בחדרי השינה, שלכם או של הילדים . הם יכולים לשמש גם בחדרים אחרים, כגון חדרי שינה ומשרדים. אם אתם מנהלים עסק או מנהלים משרד, כדאי שתדעו שהרהיטים הללו מושלמים לאחסון מסמכים וקבצים חשובים. ארונות חדרי ילדים כמובן זוכים לעיצוב שונה המתאים לסגנון החדר, וגיל הילדים.

ארונות שונים עם דלתות מאפשרים לנו לאחסן פריטים שונים מה שהופך אותם להתאמה בחללי הבית המתאימים. הארונות הפופולריים ביותר הם אלו העשויים מעץ או מתכת; אבל יש אנשים שמעדיפים גם דלתות כדי שיוכלו לשלב בעיצוב הפנים שלהם היבט אמנותי.

לסיכום, אם אתם עכשיו נמצאים בתקופה שבה אתם רוצים לחדש את הארונות בבית. אם בעקבות מעבר דירה, שיפוץ או רצון לסדר את הבית בצורה אחרת, עומדות לפניכם אפשרויות רבות. הציצו לרגע בקטלוג שלנו, ודמיינו כיצד המוצרים יראו במרחב הביתי שלכם. השמיים הם הגבול בתחום זה.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן