100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

אקססוריז לבית – זה מה שכדאי לכם להוסיף כבר השבוע

כשניגשים לנושא של עיצוב פנים, בחירת אקססוריז לבית מהווה שלב חשוב בתהליך. ברוב המקרים, נרצה להתאים אותם לקו העיצוב הכללי של פנים המבנה. לכן, הבחירה תתבצע רק לאחר רכישת הרהיטים הגדולים והמרכזיים יותר. לאנשי מקצוע בתחום עיצוב הפנים, אקססורי אחד קטן יכול להוות השראה לקו העיצובי כולו. למשל, חדר שינה יכול לקבל את הסגנון העיצובי שלו משידה אחת קטנה במראה עתיק ומיוחד.

אפשר גם לעצב בעצמכם

כאשר מדברים על עיצוב פנים באופן עצמאי, כדאי להתחיל את התכנון העיצובי מהפריטים הגדולים. באופן הנ"ל, יהיה קל יותר לעצב את המרחב, גם למי שאינו מומחה בתחום. התכנון העיצובי, לא מסתכם רק בנראות של מקום המגורים. מדובר גם על שיקולים הנוגעים לפונקציונליות והערך הפרקטי של הרהיטים והאבזור בבית. לכן, למי שאינו מכיר את התחום מקרוב, כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום זה. חשוב גם לקחת בחשבון את נושא התקציב ולנסות למצוא רהיטים זולים אותם תוכלו לשפר עם כריות נוי מתאימות.

לכל חומר גלם יש את היתרונות שלו. כמו כן, לכל מהלך עיצובי יש אתה היתרונות שלו גם כן. לכן, חשוב להתייעץ עם גורם מומחה לפני כל רכישה של רהיט כמו: ספה, מיטה, או כל פריט גדול אחר.

כיצד לבחור אקססוריז לבית?

אחרי שדיברנו מעט על נושא בחירת הרהיטים המרכזיים, ראוי שנדבר על הפריטים הנלווים. כשמדובר על אקססוריז לבית, כאן בדיוק נכנס הטעם האישי שלכם.
חשוב לבחור פריטים שמסמלים משהו אישי עבורכם. האפיון האישי שלכם מתבטא בעיקר בפריטים הנ"ל, לכן מן הראוי שתהיה להם משמעות מיוחדת עבורכם.

אפילו מדפי עץ למשל, יכולים להוות פריט עיצובי. לכן חשוב לבחור את האלמנטים העיצוביים של הפריטים הנלווים בקפידה.

יש להבין כי פריטים נלווים לבית, בדרך כלל מאופיינים באלמנטים עיצוביים מובהקים.
בניגוד לרהיטים המרכזיים שבאים בקו עיצובי יותר קלאסי, פריטים נלווים, מגיעים עם דגש עיצובי מובהק. למשל, בסגנון הייטקיסטי, מינימליסטי, עדין/גס, עם זכוכית מושחרת, או גילופים מיוחדים. הם יכולים בסלון לצד מזנון מודרני ואיכותי אותו קניתם מהנגריה, כמו גם בחדר השינה שלכם.

אקססוריז כביטוי עצמי

האלמנטים העיצוביים הנ"ל, באים לאפשר סוג של ביטוי עצמי ללקוח. עם זאת, חשוב להתאים אותם בתחכום לקו העיצובי הכללי של פנים המבנה.
הפונקציונליות של הפריטים הנלווים היא לא פחות חשובה. ממש כמו המיטה הנוחה שלכם שמשמשת לשינה ועדיין אסתטית מאוד.
אמנם דיברנו על כך שהפריטים הנלווים עוזרים לנו לסגנן את החלל הפנימי של מקום המגורים. אך לצד זאת, חשוב לזכור שיש להם גם שימוש פרקטי!

שידה מעוצבת, מראה ממוסגרת, או אפילו אגרטל מיוחד מעץ, הם אכן פריטים שימושיים ופונקציונליים.
לכן, יש לתת את הדעת על אופן השימוש של הפריט והאפשרויות הפרקטיות שלו. כך, תוכלו להבטיח לעצמכם נוחות, חסכון מרחבי וכמו שצוין – את הסגנון הייחודי לביתכם.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן