100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מיטה מרופדת למכירה – כך תמצאו אותה מהר ברשת

מיטות מרופדות למכירה

אתם מחפשים מיטה מרופדת למכירה ברשת, אבל לא מוצאים את הצבע הנכון או את העיצוב שרציתם. פריטי הריהוט בבית יכולים לקבוע את האווירה שהוא ישרה, והם נשארים בסביבתכם שנים. לכן חשוב כשקונים רהיטים שהם יהיו בדיוק בסגנון האהוב עליכם. למרבה המזל, כיום אפשר למצוא היצע גדול במיוחד של בדים וסגנונות שונים באתר שלנו. קטגוריית המיטות המרופדות מלאה בעיצובים חדשים וכל אחת מהמיטות מוצעת עם עשרות ריפודים שונים. כך, תמצאו בקלות את מה שחיפשתם.

מדוע רבים מעדיפים מיטה מרופדת?

מרבית הלקוחות שלנו בוחרים במיטה זו משום שהיא מעניקה לבית מראה יוקרתי והיא גם נוחה להפליא. אפשר להתאים אותה בקלות לווילונות או לאלמנטים אחרים בחדר, וכך העיצוב שלו נראה כאילו תוכנן בקפידה.
כמובן, שעל גבי המיטה הזו אתם יכולים להניח כל סוג של מזרון. מזרון אורתופדי קשה או רך, מזרון ויסקו ואפילו מוצרים יוקרתיים להפליא שמעניקים שליטה בטמפרטורה. השמיים הם הגבול בתחום זה. אך לפני כן עליכם למצוא מיטה מרופדת למכירה שתתאים בסגנון עבורכם.

הריבועים בטקסטורה בגב המיטה – ישר או באלכסון

אחת מאפשרויות הבחירה הנוספות שלכם היא הסגנון העיצובי של גב המיטה. תוכלו לבקש שאת טקסטורת הריבועים, למשל, תקבלו באלכסון ואז ייווצר מראה קלאסי אירופאי. ניתן גם לבקש מיטות בסגנון אמריקאי מודרני, עם עיצוב הנראה כפסים מאונכים. כל אחד מסגנונות העיצוב הללו שונה מעט ומעניק את האווירה הרצויה לחדר.

בדים דוחי כתמים

אחד מהדברים המתסכלים ביותר הוא רכישה של ציוד העטוף בבד שמתלכלך בכתמים שונים. למרבה המזל, אצלנו תוכלו למצוא מיטות עם בדים שתוכננו מראש כדי להתגבר על כך.
המפתח לשמירה על מראה מיטה נקי ומטופח הוא השקעה בבדים דוחי כתמים. בדים דוחי כתמים מיוצרים בטכנולוגיות חדשניות ההופכות אותם לאטומים בפני כתמים. הם מונעים מנוזלים להיספג בבד, כך שהם יישארו יבשים גם אם תשפכו עליהם דבר מה.

מי יכול להפיק את המירב מכך? מי שאוהב לשתות את הקפה על הבוקר במיטה או לאכול ארוחת בוקר מזינה ומפנקת. כזו שמגיעה עד אליו בתחילתו של יום חדש. בנוסף, אם יש לכם ילדים שעשויים להגיע לחדר השינה בבוקר עם ידיים מעט מלוכלכות – הבדים דוחי הכתמים יאפשרו לכם לנקות את המיטה במהירות.

מיטה מרופדת למכירה – מהו העיצוב האהוב עליכם?

כל מיטה נועדה להוות מוקד בכל חדר ולהתאים לסגנון החלל שלכם. מבהיר ועליז, ועד מתוחכם ומרגיע. המיטות שלנו זמינות במגוון צבעים וניתן להתאים אותן לפי גודל המיטה, צרכי האחסון וצבע ראש המיטה. אתם יכולים לבחור בצבעים נועזים כמו אדום או בצבע מרגיעה כמו ירוק. כמובן שיש לנו גם מבחר עצום של מיטות בגוונים לבנים, אפורים ושחורים. צבעים סולידיים המשתלבים היטב עם כל פריט ריהוט.
לסיכום, אם אתם מחפשים כיום מיטה מרופדת למכירה ומתלבטים היכן למצוא כזו ברשת – הציצו בקטלוג המקוון שלנו ובצעו הזמנה. המיטה תגיע ישירות אליכם.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן