100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מזנון למכירה: איך קונים ישר מהנגריה?

מזנון למכירה

אם אתם חושבים לשדרג את סלון הבית בריהוט חדש, וחיפשתם מזנון למכירה, דעו כי יש מספר אפשרויות. אתם יכולים לקנות מחנויות שונות שמספקות מוצרים שרכשו ממפעלים שונים ברחבי הארץ. בנוסף, אתם יכולים לפנות ישירות לנגריה או למפעלים המייצרים רהיטים אלה. כך, אתם מקבלים מוצר באיכות טובה ויודעים מי "האבא והאמא שלו". כמו כן, אתם זוכים להנחה ניכרת על המוצר משום שאין מתווכים באמצע. קניית מזנונים ושולחנות בשיטה זו מומלצת מאוד. כך תעשו זאת.

חפשו אתרים של הנגריה

אם אתם מוצאים את אתר האינטרנט של הנגריה המייצרת את המוצרים – הרווחתם. למרות שלא כל נגרייה מוכנה לעבוד עם לקוחות פרטיים. אתם גם יכולים למצוא חנויות רהיטים זולות ברשת, שהן בפועל הנגריה עצמה. למשל, החנות שלנו ממש מייצרת את המוצרים שאתם רואים בקטלוג המקוון.

דרך נוספת היא פשוט להשוות מחירים בין אתרים שונים. למשל, אם אתם רואים תמונה של מזנון שאהבתם אתם יכולים למצוא מזנונים דומים ברשת באותו הסגנון. אם אינכם משלמים עבור בניית המותג והפרסום של חנויות מותגים, תג המחיר של הריהוט שתוסיפו לסלון יהיה בוודאות זול יותר.

מזנון למכירה: מחיר זול לא אומר שמתפשרים על איכות

העובדה כי מצאתם את הרהיט במחיר זול אינה בהכרח מציינת כי אתם מתפשרים על איכות המוצר. אתם פשוט נהנים מהעובדה כי אינכם סופגים את כלל העלויות הנוספות של חנויות רהיטים אחרות.
אם אתם רוכשים ישירות מהאדם שמייצר את הרהיט, הוא גם לא עובר טלטלות שונות בדרך מהמפעל לחנות, ואז אליכם הביתה. הוא לא מוצג בחנות למכירה (אלא אם אתם מחפשים מראש מוצרים מתצוגה). לכן, מזנון כזה יכול להוות תוספת נהדרת לבית בעלות נמוכה במיוחד.

כאשר קונים ברשת – נהנים ממחירים טובים יותר

האם שמתם לב לכך שכאשר אתם רואים מוצר כלשהו בחנות הראווה הוא תמיד יהיה יותר יקר מברשת. יש לכך סיבה. חנויות צריכות להחזיק מלאי, מחסן וכמות של מוכרים שמגיעים מדי יום לעבודה.
זאת, בעוד חנויות מקוונות מאפשרות לנהל עסק מכל מקום, להעסיק כמות קטנה של עובדים ולנהל את כל החנות ביעילות מיבית. היעילות הזו מתורגמת בסופו של יום לחיסכון כספי משמעותי עבור הלקוח.

יתרון נוסף לקנייה של מזנון ברשת

ישנו יתרון נוסף לאיתור מזנון למכירה ברשת. אתם יכולים לראות בעת ובעונה אחת את כל הקטלוג. אינכם צריכים להסתפק במלאי שנמצא באותו רגע באולם התצוגה.
דמיינו קניון גדול שמכיל את כל הרהיטים המתאימים לבית שלכם. זוהי בעצם החנות המקוונת ברשת. מעבר לכך, מדובר בקנייה בטוחה, מהירה ועם אפשרויות שילוח נוחות. כך, אינכם צריכים אפילו לעזוב את שולחן העבודה או הספה. אתם קונים את המוצרים ישירות מהטלפון או הטאבלט, והם מגיעים עד לפתח הבית. השליח מבצע את ההובלה וההרכבה ואתם נהנים מסלון משודרג.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן