100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארון פתיחה או הזזה

ארון פתיחה או הזזה

בכל הנוגע לעיצוב ארון, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל היא האם להשתמש בארונות הזזה או דלתות פתיחה. למרות שלשתי האפשרויות יש את היתרונות שלהן, יש כמה הבדלים עיקריים שיש לקחת בחשבון לפני שתבחרו.

ארונות הזזה, כפי שהשם מרמז, נפתחים בצורה אופקית. הם בחירה מצוינת עבור חללים קטנים או חדרים עם שטח רצפה מוגבל, מכיוון שהם אינם דורשים שום מקום נוסף כדי שהדלת תיפתח. ארונות הזזה משמשים לעתים קרובות גם בעיצובים מודרניים או עכשוויים, מכיוון שהם מעניקים מראה מלוטש ומינימליסטי לארון. אך עם זאת צריך לקחת בחשבון שהמשחקים עם עומק הארון מוגבל כיוון שמסילת הדלתות לוקחת לנו מעומק נטו של פנים הארון.

לארון פתיחה לעומת זאת יש דלתות נפתחות למעשה נפתחות על צירים. סוג זה של דלת הוא עיצוב קלאסי שנעשה בו שימוש במשך מאות שנים, והוא נשאר פופולרי היום מסיבה טובה, אחד היתרונות הגדולים ביותר של פתיחת דלתות הוא שהן מאפשרות גישה נוחה לכל הארון בבת אחת. זה יכול להיות שימושי במיוחד אם יש לכם הרבה בגדים או פריטים שאתם  צריכים  לאחסן בארון מכיוון שעומק המדף יכול להיות גדול יותר מאשר בדלתות הזזה שהמסילה לוקחת מעומק נטו של המדף, דבר שמשפיע מאוד על פתרונות האחסון שלנו.

יתרון נוסף של דלתות פתיחה הוא שניתן להתאים אותן לסגנון האישי שלכם. עם מגוון רחב של חומרים, גימורים וצבעים לבחירה, אתם יכולים ליצור דלת ארון המשלימה בצורה מושלמת את שאר העיצוב של הבית.

אולי יעניין אותך גם חנות רהיטים

אז איך מחליטים איזו אפשרות מתאימה לכם? גורם אחד שיש לקחת בחשבון הוא כמות השטח שיש לכם בחלל הרצוי. אם יש לכם שטח רצפה מוגבל או שאתם צריכים למקסם את כמות שטח האחסון בארון שלכם, ארונות הזזה עשויים להיות הבחירה הטובה ביותר. מצד שני, אם יש לכם הרבה מקום ואתם רוצים ליצור מראה קלאסי או מסורתי, פתיחת דלתות עשויה להיות הבחירה היותר מוצלחת לכם.

אתם גם רוצים לשקול את ההעדפות האישיות שלכם ואת אורח החיים בעת קבלת החלטה זו. אם יש לכם בעיות ניידות או מתקשים להגיע לפריטים בחלק האחורי של הארון, פתיחת דלתות עשויה להיות האפשרות הטובה יותר. לחילופין, אם יש לכם ארון בגדים גדול וצריך לגשת לכל הבגדים שלכם במהירות ובקלות, ארונות הזזה עשויים להיות נוחים יותר.

בסופו של דבר, גם ארונות הזזה וגם דלתות נפתחות יכולים להיות בחירה מצוינת עבור הארון שלכם. על ידי שקלול היתרונות של כל אחד והתחשבות בצרכים האישיים שלכם, אתם יכולים לבחור את האפשרות המתאימה ביותר ולבית שלכם, מוזמנים להתייעץ עם המומחים שלנו שיתכננו לכם את הארון שיתאים למידות שלכם.

למה אתם מחכים? קבעו פגישה עוד היום

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן