100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

בחירת ארון – כמה דלתות לבחור ואיזה גימור?

בחירת ארון

בחירת ארון נכון לחדר שלכם יכולה להיות תהליך מאתגר. וגם עם כל כך הרבה אפשרויות ושיקולים שצריך לקחת בחשבון. הבחירה של הארון צריכה להתאים לצרכים של האדם. גודל הארון ומספר הדלתות שבו הוא רק חלק אחד ממנו. צריך לשקול דברים נוספים כמו אילו שימושים יהיו לארון הזה. וכן כמה כסף הנכם מוכנים לשלם עבור שטח אחסון גדול יותר.

מספר הדלתות של הארון תלוי באפשרויות האחסון בו: ארון עם מוט או ארון עם מדפים. לשני סוגי הארונות יש יתרונות וחסרונות כאלה ואחרים. מוט הוא מוט אופקי ארוך ועליו ניתן לתלות את הבגדים. כמו כן, ניתן לאחסן בגדים על מדפים בתוך הארון וכן בחלק החיצוני של הארון עצמו. 

החסרונות של ארון מסוג מוט הם שהם לא קלים להרכבה וקשה למצוא מקום למוט בתוך הארון. היתרונות של ארונות מסוג זה הם שהם לא תופסים הרבה מקום והם יכולים להכיל הרבה בגדים. ארון עם מדפים מאפשר אחסון אופקי יותר ויכול להיות קל יותר לארגון מאשר ארון מסוג מוט. יש לציין כי המדפים יותר אסתטיים וניתנים להתאמה אישית על ידי הבעלים. 

כמובן שבעת בחירת ארון יש לקחת גם בחשבון את גודל החלל הפנוי למקמו.

מה צריך לקחת בחשבון בבחירת ארון לחדר?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל החדר. אם יש לכם חדר קטן, עדיף לבחור ארון עם 2-3 דלתות וכדאי להוסיף מראה שתגדיל את החלל. במקרה של חדרים גדולים, עדיף לבחור ארון עם 4-5 דלתות. 

הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא גובה הארון. אם יש לכם ילד בבית, עדיף לבחור בארון בגובה נמוך יותר. אם יש לך בעיות קיימות באיזון, עדיף לבחור בארון בגובה גבוה יותר.

הדבר השלישי הוא מחיר הארונות שיכול להשתנות בהתאם לגודל שלהם. ככל שהארון גדול יותר, כך הוא יהיה יקר יותר. אם התקציב שלכם מצומצם, אז רכישת אופציה זולה היא בדיוק עבורכם. עם זאת, אם תרצו תכונות איכותיות ואתם מוכנים להשקיע יותר כסף, עליכם לחפש אפשרות ברמה גבוהה יותר. הארונות עם חמש דלתות יקרים יותר מאלו עם ארבע או שלוש דלתות. אבל הם מספקים יותר שטח אחסון. בנוסף, הם מציעים גם אוורור וחלוקת מדפים טובה יותר. גם יש להם הרבה יותר שטח אחסון מאשר לאלה עם שתי דלתות או דלת אחת. 

חומרים וגימורים שונים

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון בבחירת ארון הוא החומר שממנו עשוי הארון. ארונות נירוסטה נוטים להיות יקרים יותר. כמו כן, ארונות מעץ מלא יקרים יותר והם תופסים יותר מקום. 

סוגי הארונות שעומדים לרשותכם

באופן כללי, ישנם 4 סוגי ארונות לבחירתכם:

סוג 1: ארון עם מראה

סוג 2: ארון עם דלת זכוכית בצבעים שונים

 סוג 3: ארון מסוג כרום עם דלתות זכוכית 

 סוג 4: ארון עץ לבן ונירוסטה

כמו כן, אפשר לבחור בין ארונות עם דלתות הזזה או דלתות שנפתחות ככנפיים.

לסיכום, בחירת ארון לחדר של 3-4-5 דלתות היא משימה לא פשוטה. ישנם כמה גורמים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם קונים אחד. מחיר הארון, גודל ומספר הדלתות, החומר בו נעשה שימוש בבנייה והסגנון הם חלק מהם. 

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן