100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ייצור ארון בהתאמה אישית

עיצוב ארונות הזזה

ארונות הם לרוב המאפיין הדקורטיבי השולט בחלל, בין אם מדובר במטבח או חדר השינה. הארונות של עץ מי מציגים את האסתטיקה העיצובית של בעל הבית ומהווים רקע למפגשים עם בני משפחה וחברים. בעת בחירת ארונות לבית כדאי לדעת את האפשרויות שלך, והן רבות. מחומרים ועד עלות, סגנון, ייצור ארון בהתאמה אישית ועוד.

ייצור ארון בהתאמה אישית – מה זה בכלל ארון?

הז'אנר "ארון" הוא רחב מאד וכולל מגוון אדיר של פורמטים. מבחינת ארונות לבית ישנם ארונות למטבח, לחדר האמבטיה ולחדר השינה, אולם ישנם גם חדרי ארונות, חיפויי קיר, מזנונים או ארונות המותאמים לצרכים ייחודיים כמו למשל ארונות לילדים ונוער. ישנם כמובן גם ארונות אשר מתאימים במיוחד למשרדים וכוללים ארונות לחדרי ישיבות, ארונות שמתחברים לשולחנות, ארונות אחסון, יחידות מחשב למיניהן ועוד.

מה כדאי לקחת בחשבון בבחירת ארונות?

ראשית, כאשר בונים ארון בהתאמה אישית יש לקחת בחשבון את החומרים מהם יורכב הארון. מעץ מלא ועד לרבד פלסטיק, החומר של הארונות משפיע על העלות, העמידות והמראה שלהם. שנית, יש להתייחס למבנה הארון ואופן הרכבתו.

המבנה המסורתי של מסגרת הפנים מורכבת ממסילות אופקיות המספקות חיזוק ותמיכה בהרכבה. ארונות כיסוי כוללים דלתות ומגירות המכסות את המסגרות, בעוד שדלתות ומגירות משובצות משתלבות במסגרות. ארונות בסגנון אירופאי ללא מסגרת אינם מכילים מסגרות פנים – דלתות הן למעשה מגירות המותקנות בצידי הארונות באמצעות צירים נסתרים ומגלשות.

סגנונות ארונות

ארונות ממוסגרים כוללים אלמנטים אשר מציגים סוגי אסתטיקה שונים החל ממסורתית ועד עכשווית, בעוד שעיצוב ארונות אשר אינו כולל מסגרת מדגים סגנון מינימליסטי. בכל מקרה, לא משנה מה האסתטיקה העיצובית המועדפת עליכם – באפשרותכם להתאים אישית את הארונות בדיוק לפי טעמכם. לקבלת לכידות עיצובית, בחרו סגנון המשלים את שאר הבית. במקרה של התלבטות, הסתובבו בבית ותראו מה מרגיש הכי טוב.

תחזוקה של ארונות

קשה יותר לנקות ולתחזק סגנונות ארונות עם חריצים ופרטים עמוקים מאשר סגנון עם לוחות שטוחים. גימור גם כן משפיע על קלות הניקוי. גימור סאטן למשל מסתיר טביעות אצבע הרבה יותר טוב מגימור מט, בדיוק כמו ברק צבע על קירות. במידה והשמירה על הניקיון חשובה לכם במיוחד, יש לקחת זאת בחשבון בעת ייצור ארון בהזמנה אישית.

לסיכום

אנו מתמחים בעיצוב, תכנון וייצור ארון בהתאמה אישית, בין אם מדובר בארונות פתיחה, הזזה, קיר, מטבח, אמבטיה, חדרי ארונות ועוד. הדגש שלנו הוא על ייצור ארונות בהתאמה אישית באופן מקצועי וקפדני אשר מבטיח ללקוחות שלנו הנאה לשנים ארוכות. לא במקרה אנשי המקצוע שעובדים איתנו הם בעלי ניסיון רב, ולכן המוצרים שלנו הם ברמת גימור גבוהה.

ישנה חשיבות רבה בעינינו להתקנת הארונות בבית הלקוחות שלנו באופן המקצועי ביותר ללא תקלות ובמהירות המירבית על מנת להימנע ככל הניתן מאי נוחות. במידה ואתם מתלבטים האם כדאי לבחור בייצור ארון בהתאמה אישית, מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום לפרטים נוספים.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן