100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מיטות מרופדות נוחות: שיא הפינוק כמו בבית מלון

מיטות מרופדות נוחות

השנתיים האחרונות הבהירו לנו דבר אחד חשוב. אין כמו בבית. למדנו ליצור מרחב ביתי נוח ונעים, שיוכל לפנק ממש כמו בית מלון. אחד מהשדרוגים שרבים ביצעו היה החלפה של המזרן, שיפוץ האמבט והרחבה של המטבח. בנוסף, רבים הוסיפו מיטות מרופדות נוחות שמעניקות לחדר השינה לוק יוקרתי, והופכות את השהות בו למיני-חופשה. כל זאת, בלי צורך להוציא תקציב עתק על נופש באילת ובעולם. מיטות אלה אפשר להשיג גם אצלנו.

מדוע כה חשובה הנוחות?

אף אחד לא רוצה להתעורר כשהגב שלו כואב או שהצוואר שלו כואב. בחירת המיטה הנכונה חשובה לתמיכה ונוחות.
ננסה לבחון כמה מהתכונות שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מיטה חדשה, כמו גם סקירות על כמה מהמיטות הפופולריות ביותר הקיימות היום בשוק.
התכונה המרכזית שמשפיעה על הנוחות היא כמובן המזרן עצמו. אך, חשוב שלזכור כי לפעמים אנו רוצים לשבת על המיטב ולקרוא ספר. כאן, יש חשיבות גבוהה למצע הנמצא מאחורינו כאשר אנו נשענים. מיטות מרופדות כוללות מצע נוח מאד, ממש כמו כרית דקה שנמצאת מאחורינו כל הזמן.

אם אתם מעדיפים לשבת וליישר את הרגליים כאשר אתם רואים טלוויזיה בחדר השינה, מיטות מרופדות נוחות יהיו המקום המושלם לעשות זאת.

מיטות מרופדות נוחות: כמה הן עולות?

אם תציצו באתר תגלו כי מיטה כזו עולה למעשה פחות מחופשת סופ"ש באילת. והיתרון הגדול ביותר הוא שאתם תיהנו ממנה לאורך שנים רבות.
יש מגוון רחב של צבעים ודגמים שאפשר לבחון ביניהם. רק אצלנו תמצאו מעל ארבעים סוגי בדים שונים שיכולים לעטוף את המיטה. כך, תוכלו להתאים אותה לכל חלק בחדר. לצבע הקיר, לווילונות, לריהוט או אפילו למנורת השולחן.

לכל דגם יש מחיר מעט שונה, המבוסס על חומרי הגלם ומורכבות ההפקה שלו. כמובן, שמיטות שמרופדות בבד דמוי עור יוקרתי, יעלו יותר ממיטות העטופות בבדים אחרים.

מוסיפים כריות נוחות על המיטה ונהנים שבעתיים

אחרי שבחרתם את המיטה המרופדת שלכם, תוכלו רק להוסיף כמה כריות נוחות למיטה וכך ליהנות ממנה הרבה יותר.
בחרו כמה כריות נוי, ולצידם כריות ברמת הקשיחות המתאימה להעדפות שלכם. חלק מעדיפים כרית רכה מאד, שהראש שוקע בה. אחרים, מעדיפים דווקא כרית קשיחה יותר. אפשר גם לבחור כריות עשויות מויסקו. הן מתאימות את עצמם לצורת הצוואר והראש.

כיום, יש גם אפשרות להוסיף כריות במבוק נוחות, שאף הן מתאימות את עצמן למבנה הצוואר שלכם. הן מעניקות תמיכה לראש והופכות את חוויית השינה למושלמת.

לסיכום, המיטות הנוחות ביותר בעולם הן יותר מסתם מקום לישון בו. אלו מקומות קדושים ונווה מדבר אישיים, סביבות שנועדו לגרום לכם להרגיש בנוח ולזכות לשינה נעימה ואיכותית. בחרו בחוכמה את המיטה שלכם. כמובן, כדאי לזכור להתאימה מבחינת צבע וגודל לחלל החדר ולרהיטים הנמצאים סביבה.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן