100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מיטה מרופדת יוקרתית

לאורך השנים האדם משפר את סביבתו כדי להרגיש נוח יותר. אחד ממקצי השיפורים שאנו רואים לאורך ההיסטוריה הוא בתחום השינה. מהימים שבהם האדם ישן במערה, על גבי חציר, התפתחנו למיטות נוחות עם מזרונים אורתופדיים מתוך חנות רהיטים. היום, נעסוק בעיקר בשיפור נוסף של חיינו ונסקור את היתרונות של מיטה מרופדת יוקרתית.

מיטה מרופדת יוקרתית: פינוק לאצילים כבר במאות שעברו

מפתיע לגלות, אך מיטה מרופדת יוקרתית אינה גימיק חדש. עוד בבתי האצולה האירופאיים היו מיטות כאלה, שנתפרו ביד אמן. במקום מיטות העץ הכוללות הטבעות שונות, נשות האצולה העדיפו מיטה נוחה יותר, שמכוסה בריפוד יוקרתי. תחת הריפוד כמובן שעוד לא היו חומרים סינטטיים אלא שכבות נוספות שהוחלפו עם השנים בספוג.

באותה התקופה, כמובן, המיטות לא כללו את ניהול הטמפרטורה שיש היום.

המשפחות העניות יותר, שלא יכלו להרשות לעצמן לרכוש מיטה כזו, היו יוצרים את שכבות הריפוד בעצמם. הם הסבו מיטות ישנות באמצעות בדים למיטות מרופדות. כך, אנו רואים כיצד למעשה האדם כבר ידע למחזר. אם לא למען הסביבה אז לפחות למען הכיס.

אילו בדים משמשים היום לריפוד?

כדי להעניק למיטות מראה יוקרתי נעשה שימוש בבדי ריפוד ועורות שונים. חלק משתמשים בכותנה, ואחרים בבדי קטיפה ועור זמש.
אך, הדרך הטובה ביותר לרפד מיטה, אם נודה על האמת, היא באמצעות בדים שכוללים תכונות ההופכות את הבד לנוח בכל עונה ובכל טמפרטורה וגם אינו סופח כתמים. לכן, המיטות הנוחות של היום כוללות בדים שיוצרו במיוחד כדי להעניק נוחות מרבית ללא סיכון שהמיטה תתלכלך בקלות. את הבדים הללו ניתן לנקות במהירות אם כוס מיץ התפוזים בארוחת הבוקר למיטה זלגה מעט.

גב המיטה – הופך למשענת

מדוע חשוב לנו שהבד יהיה נוח, אם השכבה המרופדת אינה משמשת לשינה? הסיבה לכך היא שכאשר מזמינים מיטה כזו משתמשים בגב המיטה למשענת.
אם אתם אוהבים לנוח ולקרוא ספר או עיתון, לשבת לראות סרטון ביו־טיוב בטלפון או לצפות בטלוויזיה, גם המיטה יעניק לגב את התמיכה המיטבית. אתם תחושו כאילו יש כרית נעימה מתחת לגב, ממש כמו לשבת על הספה בסלון. נכון, אפשר למקם כריות על המיטה, אך כאשר נשענים על גב המיטה המרופדת זווית הישיבה נוחה יותר.

התאמה של המיטה לגוונים השולטים בחדר

כעת, נשאלת השאלה, אם אתם בוחרים את המיטה המרופדת שלכם, כיצד תתאימו את הצבע לגוונים השולטים בחדר?

למרבה המזל, אפשר לבחור מבין מגוון עצום של סוגי בדים וטקסטורות. כך תגלו את אלה שיתאימו לאביזרים שונים. כמו ל:ווילון, לריהוט או אפילו לשטיחון ליד המיטה.

תוכלו גם להוסיף סדינים תואמים, מנורות שולחן באותו צבע או מפה קטנה על גבי השידות ליד המיטה. כך, חדר השינה כולו יראה כאילו עוצב בקפידה על ידי מעצב פנים.

לסיכום, אם אתם רוצים להתפנק בכל בוקר וערב. כאשר אתם הולכים לישון או מתחילים את היום, שקלו להחליף את המיטה שלכם.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן