100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

עיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים

המטבח הוא לב הבית וככזה משקיעים בעיצובו לא מעט מחשבה ומשאבים. זהו תחום רחב ומלא באפשרויות שמשפיע על העבודה במטבח מקצה לקצה. כשמתכננים מטבח חשוב ליצור סביבת עבודה מעוצבת ונוחה שנעים וקל לבשל בה. אז לפני שמתחילים בעיצוב, הנה כמה נקודות חשובות על עיצוב מטבחים.

אולי יעניין אותך ארונות הזזה עם מראה

עיצוב המטבח

מי שנמצא הרבה שעות במטבח יודע כי תכנון נכון של עיצוב מטבחים הוא אחד הדברים הקריטיים ביותר לעבודה במטבח. מחסור במקומות אחסון, מגירות שלא נסגרות כמו שצריך, משטחי עבודה קטנים מדי, כל אלו עלולים להכביד על חווית הבישול ולהפוך אותה למטרד. לכן, עיצוב מטבחים הכולל תכנון מוקדם הוא משמעותי וניתן באמצעותו להימנע מהרבה בעיות בעתיד.

שלבים בעיצוב המטבח

עיצוב ותכנון חלל המטבח

השלב החשוב ביותר בעיצוב המטבח הוא אבחון נכון של החלל. אם מדובר במטבח קיים, מומלץ ללמוד מהשגיאות ולהימנע מהן במטבח החדש שמעצבים.

הבנה אמיתית של ההתנהלות היומיומית תאפשר למצוא את הפתרון האידיאלי בשלבי התכנון והעיצוב, תוך הבנת הצרכים. החל מפתרונות אחסון שונים וכלה בהגדלת חלל המטבח, אולי אפילו באמצעות שבירת קיר.

כמובן שבכל תהליך של עיצוב מטבחים חשוב שיהיה תיאום ציפיות והבנה הדדית בין הלקוח למעצב, כדי שלא תיווצר בהמשך תחושה של "אולי אפשר היה לעשות את זה אחרת". העבודה צריכה להיעשות בתיאום מלא ובהפריה הדדית של רעיונות.

בחירת סגנון המטבח

לפני תחילת עבודת העיצוב חשוב להחליט באיזה סגנון מעוניינים לעצב את המטבח. יש סגנונות שונים של עיצוב מטבחים, החל מהסגנון המודרני או הכפרי, דרך הקלאסי, האקלקטי ועד הפשוט והנקי. בחירת הסגנון תשפיע על עיצוב המטבח ועל בחירת האבזרים והחומרים השונים.

כדאי גם לקבל החלטות לגבי פרטים קטנים יותר, כגון, האם אוהבים אי במטבח והאם מעדיפים מטבח פתוח או סגור. אלו יסייעו לתכנן את המטבח בצורה אופטימאלית ואפקטיבית.

כדאי לדעת – עיצוב חדשני של שולחנות לסלון

פתרונות אחסון למטבח פונקציונאלי

לאחר שגובשו הצרכים, הרצונות והסגנון המועדף, הגיע הזמן ליישם אותם בתוכנית מפורטת ובעיות שזוהו הופכות לפתרונות שימושיים. ירקות מפוזרים בכל מקום נכנסים למגירת ירקות וכלי מטבח הנמצאים במקומות שונים עוברים למגירת הפיצ'יפקס.

עיצוב מטבח נכון גם יחלק את המטבח לאזורים ברורים ומוגדרים, כגון אזור בישול, אזור אחסון כלים, אזור אחסון מזון, אזור עבודה וכו'.

וכמובן שלא מדלגים על "השילוש הקדוש", המקרר הכיריים והכיור. על-פי  שלושת אלה מתכננים את מיקום הדברים השונים במטבח ובין קודקודי המשולש מתכננים את משטחי העבודה.

בואו להתרשם מאתר עץ מי

לסיכום, תכנון ועיצוב מטבח בצורה נכונה, נוחה ונעימה לעין דורשים מיפוי נכון של החלל והצרכים, הקצאת תקציב, החלטות פונקציונאליות לגבי השימוש במטבח, קביעת חומרי הגלם, בחירת מוצרים משלימים, חיפוי משטחים ועוד. עיצוב מטבחים זו מלאכה מקצועית ומאתגרת  המשלבת בין פרקטיקה ואסתטיקה ומגשימה את החלום למטבח מעוצב, נוח ונעים.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן