100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

רעיונות מגוונים בתכנון עיצוב חדר השינה

חדר השינה הוא המקום בו אנחנו מגיעים אליו מדי לילה על מנת לנוח ולחדש כוחות. הקו העיצובי שלו אמור להיות מאופיין בחום וברכות שמקרינים תחושת נוחות ועידון. על מנת ליצור אווירה עיצובית מושלמת במקום האינטימי, יש לתכנן את המהלך באופן מושכל. במאמר שלפניכם נביא מספר רעיונות שונים לעיצוב חדר השינה. לאחר שתפנימו את המידע המקדים, יהיה לכם הרבה יותר קל ופשוט לתכנן את התוצאה הרצויה.

כיצד ניתן להשיג רעיונות שונים לעיצוב חדר השינה?

כדי להתחיל בצורה נכונה, ראשית יש להחליט על הקו העיצובי של החדר במושגים כלליים. מהם הצבעים הדומיננטיים שתרצו לאפיין בהם את חדר השינה שלכם? מהו נפח הריהוט שאתם צריכים בו? האם מדובר על שטח גדול, או קטן? אם מדובר על שטח קטן, כדאי לשקול הוספת מראה גדולה. כך, יהיה ניתן ליצור מראה מרחבי וגדול יותר.

לשאול את השאלות הנכונות אודות הקו העיצובי

שאילת שאלות, מהווה את השלב הראשוני של התהליך העיצובי. לאחר שיש לכם תשובות אודות התוצאה הרצויה, תוכלו להמשיך לשלב הביצוע. כדאי יותר, להתחיל לתכנן את הריהוט תחילה. הסיבה לכך היא פשוטה. המיטה והארון, הם הפריטים הבולטים והגדולים ביותר בחדר. לכן, הם בדרך כלל גם מאפיינים את הסגנון הכללי שלו. בחנות עץ מי תוכלו לקבל תשובות על שאלות שעשויות לעלות בתהליך התכנון.

אתם יכולים להשתמש היום גם במגוון של דרכים לעצב בזול. למשל, ישנם טפטים מודרניים שמאפשרים ליצור קיר קונספט מרשים. הם כוללים טקסטורות שונות המתכתבות עם הקו העיצובי הכללי של החדר. אפשרות נוספת היא הוספה של מתחמי ירק שונים, כמו עציץ שתולי מלמעלה או קקטוס קטן על המדף. כל זאת במסגרת המגבלות שיש בגודל החלל הפנוי בחדר. כמובן, שכדאי גם להוסיף ארונות הזזה עם מראה מתאים. כך, תוכלו לנצל באופן המיטבי את שטח החדר – כאשר לא צריך להשאיר מקום לפתיחת הדלת של הארון.

עיצוב חדר השינה – בחירת מיטה זוגית

בעידן המודרני ישנם כל כך הרבה אפשרויות בחירה בעת עיצוב חדר השינה. ניתן לאפיין את הקו העיצובי בצבעים כה מגוונים. בעבר, ברירת המחדל הייתה לבחור במיטת עץ (בצבע עץ). כיום, ישנן טכנולוגיות מתקדמות לצביעת חומרי הגלם שמהם עשויות המיטות. בנוסף, ניתן לרכוש גם מיטות עץ מרופדות. את ריפוד מסגרת המיטה ניתן לייצר בצבעים עדינים שונים. הבחירה במיטת עץ מרופדת מאפשרת מראה עיצובי אשר מעורר השראה של נוחות ויופי עדין בחדר כולו.

באתר עץ מי תוכלו למצוא מגוון רחב של מיטות מרופדות מרהיבות, מהן תוכלו לבחור. הן ישדרגו בתוך יום אחד בלבד הן את מראה חדר השינה והן את חוויית השינה עצמה. תוכלו לישון במקום מפנק וליהנות מכל רגע.

לסיכום, את הקו העיצובי של החדר יש לתכנן בקפידה. כדי לאפשר תהליך מוגדר ויעיל, התכנון מתחיל בבחירת הפריטים הגדולים יותר. המיטה לרוב נמצאת במרכז החדר. המיקום והשטח שהיא תופסת הופכים אותה לפריט הדומיננטי ביותר. לכן, היא מהווה את תחילתו של התהליך העיצובי כולו. לאחר מכן, יש להקדיש מחשבה לרהיטים הנוספים כמו: השידות, הוספת מראה, ארון בגדים ופריטים נוספים אחרים. לאחר הגדרת הקו העיצובי של הריהוט בחדר, ניתן להתחיל לתכנן את יתר המאפיינים. קל יהיה להחליט בנוגע לצבע הקירות ברגע שהגוונים הדומיננטיים בחדר כבר ברורים וידועים.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן