100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

רהיטי עץ לבית – למה דווקא עץ?

בתקופה שבה מוצרים רבים עשויים מפלסטיק וחומרים אלסטיים סינתטיים אחרים כמו PVC ועוד, רבים מעדיפים דווקא עץ בבית. הן רהיטים שעשויים מעץ והן ארונות למטבח ואפילו ריהוט הגן. לעץ יש מגוון של תכונות שהופכות אותו לפרטנר המושלם לבית שלכם. במאמר זה נדון בהם בקצרה.

מראה טבעי ומחמם

היתרון הראשין שיש למגוון רהיטי עץ לבית הוא המראה הטבעי והחם. מדובר קודם כל בצבע של העץ, גוונים של חום ושמנת הידועים כמשרים אווירה ביתית. מעבר לכך, העובדה שמדובר בחומר גלם שמשתמשים בו כבר שנים רבות הופכת את העץ למרכיב שאנו זוכרים מילדותינו. עוד בבית של סבתא וסבא. כיום, הרהיטים העשויים מעץ הם במראה מודרני וחדיש, אך הוא אינו מאבד מיחודיותו.

תוכלו למצוא כמעט בכל בית ארונות שעשויים מלוחות עץ עם שלשה דלתות ואף יותר. למצוא שולחן אוכל עשוי מעץ וכמובן כורסאות שמשלבות את החומר הזה.

חומר שמחזיק מעמד לאורך שנים

יתרון נוסף שיש לריהוט עשוי עץ, במיוחד לעומת סיבית או פלסטיק, הוא העמידות. הריהוט הזה יכול ללוות את הבית שלכם במשך שנים רבות. מדובר בחומר שאם מוסיפים לו חיזוק באמצעות דבקים וחומרים פלסטיים שונים הוא גם עמיד בפני מים. זאת, בניגוד לעץ שאנו מכירים מהדורות הקודמים שהיה סופח נוזלים ורגיש מאוד ללחות.

לכן, אפשר לראות את הריהוט הזה גם בשטחי חוץ וגם במתחמים משרדיים אחרים.

הניחוח המיוחד מיטות עשויות מעץ

יתרון נוסף שיש לבחירת רהיטי עץ לבית לחדר השינה הוא התחושה הביתית שהם משרים גם בזכות הניחוח של העץ. חשוב לזכור כי זה חומר טבעי, שלמעשה גדל בגינה שלנו או ביערות. ממש כמו שאנו נהנים להריח פרח טרי שזה עתה נקטף, כך גם נוכל להנות מהתחושה הרעננה שיש לרהיט עץ חדש בבית.

לצד המיטה, בחדר השינה, כמובן אפשר להשתמש גם בשידות המתכתבות עם אותו העץ שממנו עשויה המיטה. כל הריהוט בחדר מקבל מראה אחר, מרשים יותר, ונחמד להתעורר אליו בבוקר ולראות אותו לפני השינה. תוכלו למצוא באתר שלנו גם מגוון מיטות מרופדות עשויות עץ שמשפרות אפילו את התחושה הזו. יש כאלה שאומרים שהתחושה שלהן היא ממש כמו בבית מלון.

ארונות איכותיים מעץ

כאשר בוחרים רהיטי עץ לבית אסור לשכוח דבר אחד נוסף. הארונות שבהם תמקמו את כל החפצים שלכם. החל מארונות בגדים וכלה בארונות מטבח. גם הם, כמובן, עשויים מעץ הנראה נהדר.
אם אתם אוהבים ליצור התאמה בין כל הרהיטים שיש בחדר, אין קל יותר לעשות זאת יותר מאשר להעתיק את הטקסטורה של העץ מרהיט לרהיט. לאחר מכן, אתם יכולים לבחור בצבע האהוב עליכם. החלק מצבעים סולידיים כמו לבן ושחור ועד לגווני חום שונים.

מגוון של אפשרויות במחירים אטרקטיביים

בחנות שלנו, עץ מי, תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של רהיטים עשוי עץ. אנו מנסים לתת כמה שיותר אפשרויות בחירה הן מבחינת גווני העץ, הטקסטורות שלו והגודל. כמובן, שאפשר גם לשלב מספר גוונים במקביל בחלק מהרהיטים. מספיקה הצצה אחת מהירה בקטלוג שלנו כדי לראות את האפשרויות השונות.

לסיכום, העץ הוא אכן חומר גלם מיוחד במינו. הוא מעניק מראה טבעי, יש לו ניחוח נהדר וניתן לבנות ממנו שלל רהיטים. לא בכדי, זהו חומר הגלם העיקרי בו אנו משתמשים בכמעט כל אחד מהמוצרים שתראו אצלנו. לכן, בחרנו בשם החברה. אם אתם מחפשים כיום דרך לשדרג את הבית, בחרו את הריהוט המתאים לכם. נוכל לשלח אותו ישר אליכם במהירות הבזק. אנו מבטיחים שתהנו ממנו לאורך זמןץ.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן