100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ריהוט בית בסגנון קלאסי – מאפיינים והמלצות

המושג ריהוט בית בסגנון קלאסי מצביע על גישה עיצובית המבטאת אלגנטיות ויוקרה. בניגוד לסגנונות עיצוב אחרים, בסגנון האלגנטי יש חשיבות עליונה לאיכות חומרי הגלם של הפריטים. לכן, מן הראוי, שנדבר על כמה עובדות חשובות בנושא חומרי גלם איכותיים לייצור רהיטים.

ריהוט בית בסגנון קלאסי ועכשווי

חשוב לציין כאשר מדברים על עיצוב פנים בסגנון קלאסי, לא מדובר על מראה מיושן. ההגדרה היותר מדויקת תהיה – קווי עיצוב "נייטרליים", כלומר נקיים ושאינם מופרזים. בלשון מקצועית, מדובר על סגנון "נצחי". זאת, כיוון שסגנון זה, תמיד רלוונטי ואינו מושפע ממגמות, או טרנדים חולפים בתחום עיצוב הפנים.

אם אתם שואפים לסגנן את ביתכם, מבלי להיכנע לטרנדים חולפים, מדובר על הסגנון האידיאלי עבורכם.

בחירת חומרי הגלם המתאימים

בעידן המודרני ניתן לרכוש חדרי שינה, מערכות ישיבה ושולחנות באינטרנט. עם זאת, כששואפים לסגנן את הבית במראה כה אלגנטי, יהיה כדאי יותר היא להגיע לאולמות התצוגה. זאת, כיוון שבחירת חומרי הגלם צריכה להיות מאוד קפדנית.

ריהוט מעץ למשל, הינו די נפוץ בסגנון הקלאסי. את החמימות של העץ, את הרעננות שלו ואת האיכויות הטבעיות והמיוחדות שלו, צריך לחוות. צריך למשש, "להרגיש" ואף להריח אותו, על מנת לקבל רושם יותר מדויק. באופן הנ"ל, תוכלו לבחור את הפריטים על פי החוויה האסתטית שהם מספקים ולא רק על פי הנראות שלהם.

כמו כן, כשמדברים על מערכות ישיבה לסלון, ישנם כמה כללים די ברורים ליצירת המראה האלגנטי.
הצבעים יהיו על פי רוב נייטרליים דוגמת: אפור, שמנת, בז', חום, שחור ולבן. עם זאת, מדובר על צבעים ניטרליים מתוחכמים, המופקים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. הצבעים המיוחדים לצד קווי העיצוב האלגנטיים, מקנים למערכת הישיבה בבית יופי ייחודי שפשוט כיף לחוות.

כיצד לעצב את הסלון המושלם?

שולחן עץ המונח במרכז הסלון, לצד מערכת ישיבה במראה כה אלגנטי ומתוחכם, יוצרים סגנון עיצובי שהוא מעבר לכל טרנד חולף. כמו כן, אלמנטים של זכוכית ומתכת יכולים להוסיף למראה הכללי של הסלון מעט ברק וניצוץ יוקרתי.

יש לבחור את הספה תחילה ולתכנן את יתר הפרטים לפי הצבע שלה. זאת, כיוון שמערכת הישיבה מהווה את הנרטיב המרכזי של הסגנון העיצובי בסלון.

  • בחירת מזנון:

    את המזנון בסלון יש לבחור בקפידה. כיוון שמדובר על סגנון עיצובי בו הצבעים הם ניטרליים ורכים, ניתן להתאים בין הצבעים של הפריטים ביתר קלות. עם זאת, כאן בדיוק נכנס לתמונה הטעם האישי שלכם.

  • טיפ כללי לעיצוב הסלון המושלם:

    אם בחרתם שולחן עם אלמנטים של זכוכית ומתכת, תוכלו לשקול מזנון בצבעים כהים יותר. צבעי השחור והלבן מתחברים בטבעיות לצבעי המתכת. לעומת זאת, אם צבע העץ הוא הדומיננטי בסלון שלכם, רצוי שתשקלו מזנון עץ במראה יוקרתי ואלגנטי.

  • עיצוב חדרי שינה במראה אלגנטי

    בדומה לעיצוב הסלון, עיצוב חדר שינה מתחיל גם הוא בנרטיב המרכזי בחדר.
    המיטה היא הפריט הגדול והבולט בחדר. לכן, הסגנון העיצובי של המיטה, ישמש כנרטיב המרכזי בבחירת יתר הפריטים.

חשוב להגדיר כמה פרמטרים חשובים בנוגע לארון הבגדים בחדר השינה. ישנם המעדיפים ארון בגדים ללא מראה. אך הרוב מעדיפים שאכן תהיה אחת כזאת. לצד זאת, בנוגע לגודל המראה, מדובר על העדפה אישית. לכן, חשוב שתגיעו לאולמות התצוגה עם דעה מגובשת לגבי העדפות שלכם. כך תוכלו להתרכז בפריטים מרהיבים ביופיים ופרקטיים כאחד.

נציין לסיכום דבר נוסף שיש לגבש דעה אישית משלכם לגביו. זהו האופן בו ארון הבגדים נפתח. בחדרים קטנים יותר, ההעדפה תהיה לארון הזזה. הסיבה לכך היא די ברורה – חיסכון משמעותי בחלל החדש. עם זאת, בחדרים גדולים יותר, העדפה תהיה מבוססת על שיקול של טעם אישי בלבד.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן