100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מתי כדאי להחליף את הספה? שיקולים שונים לפניכם

ספות

מתלבטים מתי כדאי להחליף את הספה בביתכם? במאמר שלפניכם תוכלו למצוא את כל התשובות. סיכמנו לכם את המידע שיסייע לכם להבין באילו מצבים יש צורך להתחדש במערכת ישיבה חדשה. כמו כן תגלו מתי כדאי לקנות ספה חדשה אצלנו בחנות עץ מי.
מערכת הישיבה בבית ממוקמת לרוב במקום מאוד חזותי ובולט לעין. עם זאת, אם יש צורך בחידוש המראה שלה, ישנן מגוון אלטרנטיבות. ניתן יהיה להחליף את הריפוד ובכך לחדש את המראה של הרהיט. כמו כן, במקרים של כתמים, יהיה ניתן לנקות את הריפוד בחומרים מיוחדים. לכן, המסקנה היא שלא צריך למהר להחליף את מערכת הישיבה החדשה שקניתם לפני מספר חודשים בודדים.

האפשרויות השונות העומדות לפניכם

במצבים מסוימים ניתן אף להחליף את המילוי הפנימי ובכך לחדש את הנוחות בעת הישיבה. מדובר על תהליך של חידוש ספות ישנות המספק פתרון מקיף לחידוש הספה.
מנגד, ישנם מצבים בהם כדאי יותר להחליף את מערכת הישיבה באחת חדשה. מן הראוי שנציין כמה דוגמאות הממחישות את הצורך בהחלפה.

מתי כדאי להחליף את הספה בבית ובאילו מצבים?

אחת הסיבות הנפוצות להחלפה הינה מעבר דירה. הדירה החדשה תהיה מעוצבת באופן אחר. כמו כן, המימדים וגודל הסלון יהיו אחרים. ברוב המקרים, כאשר זוג נשוי, או משפחה עוברים לדירה חדשה הם יבחרו לרכוש מערכת ישיבה חדשה. כך הם יהיו יכולים להתאים אותה לחלל המגורים החדש שלהם. בנוסף, כדאי לשקול גם לרכוש מזנון לסלון באותה הזדמנות.

סיבה נוספת להתחדש בספה חדשה, תהיה הטרנדים האופנתיים בתחום העיצוב פנים.
במקרים של שיפוץ כללי בבית, השאיפה תהיה לחדש אותו ולעצב אותו בסגנון עכשווי ומעודכן.
הרהיטים, הם חלק אינטגרלי מהשיקולים הדקורטיביים של הבית. לכן, במצבים של שיפוץ מקיף לדירה, די טבעי שנרצה להתחדש במערכת ישיבה חדשה שתתאים לעיצוב החדש.

השיקול הבריאותי

עד כה דיברנו על שיקולים חזותיים/ויזואליים. אך לא פחות חשוב מכך, הוא הנושא הבריאותי אותו יש לקחת בחשבון הן ברכישת ספות והן ברכישה של מיטות לילדים.
אם הקפיצים במערכת הישיבה שלכם יוצרים "בליטות" בעת הישיבה, אתם צריכים להתחדש באחת חדשה. המצב הנ"ל, מסכן את בריאותכם. מערכת ישיבה איכותית, לא נמדדת ברמת היופי שלה. היא נמדדת גם ברמת הנוחות (האורטופדיות) ואיכות החומרים שלה. אם היא נראית יפה מבחוץ אך לא משמשת אתכם באופן מספק, הגיע הזמן להתחדש!

מה עושים עם הרהיטים הישנים?

הנתון המפליא הוא, שלמרות שחידוש הריפוד הינו תהליך  שנראה נכון יותר מבחינה כלכלית, מרבית האנשים מעדיפים לקנות ריהוט חדש.
בקניית רהיט חדש אנחנו מחדשים את האווירה בסלון ונהנים מהטכנולוגיה החדישה בתחום. לכן, מרבית האנשים בוחרים להתחדש בסלון חדש ולא בחידוש הישן. יתרה מזאת, תהליך החידוש הוא מורכב יותר ורוב האנשים פשוט מעדיפים לקנות משהו מוכן! לכן, אם הספה שלכם בבית עדיין ברת שימוש, רוב הסיכויים שתוכלו למכור אותה די בקלות. לצד זאת, חשוב להדגיש שלא יהיה כדאי לחדש את ריפוד הרהיט ואז לנסות למכור אותו. התהליך הנזה, לא יהיה כלכלי ולא משתלם בשום אופן.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן