100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

חידוש רהיטים ישנים – היתרונות והטכניקות של רסטורציה

חידוש רהיטים ישנים

האמנות של חידוש רהיטים ישנים מצריכה גישה מחושבת, מתוחכמת ועדינה. זאת, מכיוון שמדובר על רסטורציה של פריטים מעוצבים עם חותם אמנותי משלהם.
לכל רהיט יש את המאפיינים העיצוביים הייחודיים לו. לכן, על מנת לאפשר מראה משופר הולם לפריט עיצובי ופרקטי, נדרשת הבנה מעמיקה בתחום.

מתי כדאי לבצע חידוש רהיטים ישנים?

ברוב המקרים, הרסטורציה נדרשת כאשר הרהיט מקבל מראה בלוי ולא אטרקטיבי. עם זאת, ישנם פריטים שמראה מיושן במקצת מעניק להם מראה וינטג' ייחודי. מדובר על סגנון המדגיש את היוקרה של העתיק, את היופי של הישן. במיוחד כשמדברים על פריטים העשויים מעץ, תהליך הרסטורציה מצריך גישה מאוד מתוחכמת.

לצד זאת, קיימים מקרים בהם צריך לבצע גם תיקונים מסוימים בפריט על מנת לשפר את הפונקציונליות שלו.

מגירה שלא נפתחת כראוי, שולחן אוכל רעוע, כסא יוקרתי הצריך לתיקון. במקרים הנ"ל, מדובר על צורך מובהק לטפל בפונקציונליות של הפריט. לפעמים מדובר על מצבים שלא סובלים כל דיחוי.

למשל, שולחן יוקרתי מעץ שאחת מהמוטות (רגליים) שלו רעועה, מצריך טיפול מיידי.
מדובר על הזנחה מסוכנת ולא כדאי לדחות את התיקון בשום מקרה.

אם אתם חושבים לקנות שולחן חדש במקום, צרו עימנו קשר או הזמינו באתר.

לאילו תוצאות לצפות מתהליך רסטורציה?

בשלב הראשון, הפריטים הישנים עוברים תהליך ניקוי. רהיטים מעץ, עוברים תחילה תהליך קילוף של הלכה הישנה ולאחר מכן, עוברים תהליך צביעה.

תתפלאו לגלות שהפריט הכל כך ישן שלכם, יחודש באופן מושלם.

במקרים מסוימים, תוכלו לבקש להוסיף אלמנטים עיצוביים לפי דרישה. אם יש לכם רעיון לגילופים אמנותיים, צבע מסוים שבו תרצו לצבוע את הפריט ובקשות נוספות אחרות, תוכלו לציין זאת. למשל, אם תרצו להעניק לפריט שלכם מראה וינטג' מודגש, תוכלו לבקש צביעה בשיטת "דיסטרסינג". מדובר על שיטת צביעה שמעניקה לפריט מראה משופשף ומקולף במקצת.

היתרון המובהק של שיפור המראה של פריט ישן, נעוץ בכך שמדובר על פריט ייחודי בהחלט.
בעבר, בעלי מלאכה היו מייצרים פריטים עם קו עיצובי שונה מזה של היום. הקו העיצובי הנ"ל, הוא כמו יין שמשתבח עם השנים. כשמחדשים פריט ישן באמצעות טכנולוגיות מודרניות, התוצאה היא פריט ייחודי שלא תוכלו למצוא בשום חנות.

טכניקות שונות של רסטורציה

  • לכה שקופה – משמרת את המראה האורגינלי של הפריט. בנוסף, היא מקנה לו שכבה המגנה עליו.
  • לכה בעלת גוון – בניגוד לשקופה, לכה בעלת גוון, מאפשרת לשנות את הצבע האורגינלי של הפריט.
  • צבע אטום – משמש לצביעת פריטים בצבעים בולטים ומגוונים. בניגוד לעדינות של הלכה, מדובר על תהליך צביעה שבא להעניק לפריט נוכחות בולטת יותר.
  • צבע מבריק – מעניק לפריט ברק מטאלי ומיוחד תוך שימוש בצבעים בולטים דוגמת, שחור, כחול, אדום, טורקיז.
  • פוליטורה – תערובת של שלאק מדולל באלכוהול – המיועד לשיפור מראה רהיטי עץ. תהליך הצביעה הנ"ל, הינו ארוך יותר. זאת מכיוון שמדובר על הספגת התערובת בעץ. ההבדל העיקרי בין תהליך צביעה בלכה לתהליך צביעה של פוליטורה, מתבטא בראש ובראשונה בשכבת ההגנה. הלכה מעניקה לפריט שכבת הגנה חזקה יותר. לעומת זאת, תחושת המגע בפריט שנצבע בתהליך פוליטורה תהיה טבעית יותר.

אחריות על רסטורציה

שירות חידוש רהיטים ישנים, בדרך כלל מגיע עם אחריות על העבודה. לכן, יש לוודא שהשירות שאתם מקבלים מגיע עם אחריות של שנה – לכל הפחות.

לצד זאת, חשוב לציין שמן הראוי שתשקלו את כדאיות התהליך. שיפור המראה של רהיטים זולים, מחומרי גלם שאינם יקרים, על פי רוב לא יהיה כדאי. תוכלו לקנות רהיטים חדשים במחיר זול יותר לעיתים. תוכלו לקרוא אודותינו ולשוטט באתר. כאן ניתן לגלות לא מעט רהיטים במחירים אטרקטיביים.

אך, לסיכום, במידה ויש ברשותכם פריט יוקרתי, רענון המראה שלו יאפשר לכם ליהנות ממנו שנים ארוכות קדימה. במיוחד אם יש לו ערך סנטימנטלי עבורכם, שיפור המראה של הפריט הישן, מאפשר לכם פתרון כולל משתלם בהחלט.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן