100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

טיפים להובלת רהיטים – שמרו להובלה הבאה

טיפים להובלת רהיטים

התהליך של מעבר דירה יכול להיות די מורכב. לכן, החלטנו לתת לכם כמה טיפים להובלת רהיטים. כך, תוכלו לגייס לעצמכם מידע מקדים שיסייע לכם לבצע את המעבר בצורה חלקה יותר. גם אם אינכם עוברים דירה עכשיו, כדאי לשמור את המאמר הזה לעת הצורך.בעת המעבר, יש צורך להגדיר את תכולת הבית אותה אתם מעוניינים להעביר לדירה החדשה. לאחר מכן, יש צורך לאתר חברה אמינה ומקצועית בתחום לביצוע ההובלה.

טיפים להובלת רהיטים בצורה מקצועית

המוטיב העיקרי בעת בחירת הגורם המקצועי בתחום, מסתכם במניעת נזקים לתכולה. במיוחד אם אתם מעוניינים להעביר פריטים יקרי ערך כמו, ספות, פסנתרים ומוצרי חשמל יקרים, כדאי להקדיש את הזמן הדרוש על מנת למצוא אנשי מקצוע אמינים בתחום. כדאי לזהות אם אתם עובדים אם חברה מקצועית או לא. מדוע? נענה על כך מיד.

מדוע חייבים להסתייע בצוות מובילים מקצועי?

צוות המורכב מאנשי מקצוע חובבנים, לא יבצע את התהליך באופן מספק. זאת, מכיוון שישנו צורך מובהק בניסיון פרקטי בתחום של הובלת רהיטים. צריך לדעת איך להעביר ספה, כך שלא תינזק. כמו כן, צריך לדעת איך מעבירים מוצרי חשמל באופן המשמר את התקינות שלהם ואת שלמותם. יש להרים את הפריטים עד מעל הרגליים, בזוויות מסוימות ולעשות שימוש בציוד מקצועי לפי הצורך. הציוד כולל, עגלות מיוחדות להרמת פרטים כבדים, רצועות הרמה ולעיתים גם מנופים.

מלבד זאת, ישנו צורך במוצרי הדבקה ואריזה על מנת לשמר את הפריטים ללא נזק בעת ההובלה.
כל מהלך בעת מעבר הפריטים הינו משמעותי בהחלט. האופן שבוחרים להרים את הפריט, האופן בו ממגנים אותו מפני נזקים והאופן בו קושרים אותו ברכב המוביל. חשוב להבין שמדובר על פריטים כבדים. לכן, אנשי מקצוע מנוסים משתמשים בטכניקות מקצועיות מיוחדות. וזאת, על מנת להבטיח שלא יגרם להם נזק בעת המעבר.

טיפים להובלת רהיטים – אחריות ושירות מקצועי

על פי רוב, חברה מקצועית בתחום ההובלות, תציע לכם שירות מקיף עם אחריות. במילים אחרות, אין שום סיבה להתפשר על איכות השירות, או על איכות התוצאה שתקבלו. יכול להיות שגורם שאינו מקצועי באמת יציע לכם שירות בתשלום מופחת יותר. אך אם חשוב לכם לשמר את שלמות התכולה שלכם, רצוי וכדאי שלא תחסכו על רמת השירות.

המלצה נוספת תהיה לוודא שבחוזה שלכם מול החברה ישנו סעיף המציין את האחריות. באופן הנ"ל, תוכלו להיות בטוחים שמדובר על חברה מקצועית ואחראית בתחום.

קחו בחשבון שלפעמים יש רהיטים שלא תרצו לסכן, ולכן יהיה נכון יותר למכרם ולקנות רהיטים חדשים. תוכלו למצוא אצלנו למשל ארונות הזזה 3 דלתות או יותר שכדאי לקנות ולהתקין בבית החדש. זאת, במקום לפרק, להעביר ולהרכיב (בעלות כמעט  זהה לקניה של ארון חדש).

אחריות מטעם הגורם המקצועי לרוב תגן עליכם חוקית מפני שבירה ונזק. וכמו כן, גם מפני היעלמויות של פריטים.

מה רצוי לבצע לפני שמתחילים בהעברת הפריטים?

על מנת שהתהליך יתנהל באופן מהיר יותר, תוכלו להכין את השטח לביצוע העברת הפריטים.
רצוי לפנות את אזור הפריטים המיועדים להעברה, ובכך להקל על הצוות המקצועי. כמו כן, כדאי ורצוי לבדוק את מצב התכולה לפני שמתחילים להעביר אותה.

לסיכום, נציין נושא חשוב נוסף. יש לוודא שהחוזה מול החברה, כולל את כל הפריטים המיועדים להעברה. לאחר מכן, יהיה ניתן להתחיל בביצוע העברת התכולה בראש שקט.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן