100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

הובלת רהיטים באמצעות מנוף – כך היא מתבצעת

ארון קודש מודרני

ישנם מצבים בהם יש צורך לבצע הובלת רהיטים באמצעות מנוף. לרוב, מדובר על פריטים כבדים וגדולים שלא ניתן להעביר אותם דרך הדלת. פריטים גדולים דוגמת, פסנתר כנף, או מזנון גדול מימדים, יש להעביר תוך שימוש באמצעים מתאימים. זאת, כדי על מנת להימנע מפגיעה במוצר בעת המעבר. במידה ואתם מעוניינים לבצע העברה של פריטים כה כבדים, כדאי מאוד שתתקשרו עם חברה מקצועית. לגורם מומחה בתחום, יהיו את כל האמצעים לשינוע תכולה כבדה באופן בטוח.

חשיבות הניסיון הפרקטי

לצד היתרון המכשורי המצוי בגישה המקצועית לנושא השינוע, נדרש צורך גם בניסיון פרקטי.
חשוב להבין שלא לכל מוביל, יש את הידע והניסיון הנדרש להעברת מוצרים כה כבדים וגדולים.
פסנתר כנף למשל, הינו פריט מאוד "עדין" למרות הגודל והמשקל העצום שלו. מדובר על כלי נגינה שכל תנועה לא נכונה מצד הצוות המקצועי, עלולה להשפיע על תקינותו. לכן, יש צורך בניסיון פרקטי וידע מקצועי על מנת לבצע את העברתו ממקום למקום.

הובלת רהיטים באמצעות מנוף באופן בטוח

חשוב לציין, שההחלטה בנוגע לשימוש במנוף, נתונה לגורם המומחה. ישנם תקנים וחוקים מסוימים בנושא של מתקנים המשמשים להרמת משאות כבדים. לכן, ברהיטים שניתן לפרק ולהרכיב מחדש בתום המעבר, אין צורך לעשות שימוש במתקנים הנ"ל . לצד זאת, כשיש צורך מובהק להעביר את הפריטים באמצעות מנוף, יש לנקוט באמצעי בטיחות קפדניים.

חשוב לוודא שלגורם המקצועי יש הכשרה וניסיון פרקטי בתחום. תוכלו לבקש לראות את תעודת ההסמכה שלו, על מנת להיות בטוחים בכך. כמו כן, חשוב להתייעץ עמו לגבי דרכי הפעולה. למשל, בחירת החלון ממנו מותר להוריד/להעלות תכולה. זאת, מכיוון שישנם חוקים בטיחותיים ברורים בנושא וכדאי להתייעץ לגביהם עם גורם מוסמך.

הובלת רהיטים באמצעות מנוף – כיצד נערכים לפינוי תכולה כבדה?

חשוב לאפשר לאיש המקצוע גישה מהירה וחלקה לפריטים המיועדים לפינוי. כמו כן, יש לפנות את סביבת החלון ממנו יחול השינוע. במידה ומדובר על ארון גדול וכבד שאינו ניתן לפירוק, יש לפנות את תכולתו. כנ"ל לגבי מזנון כבד – יש לרוקן את כל תכולתו על מנת להבטיח מעבר בטיחותי.

לאחר שביצעתם את הפעולות הנ"ל, נשאר לכם רק לתת לגורם המקצועי להתחיל בביצוע הפינוי.
הפריטים יהיו מונחים באופן זהיר על משטח המתקן, ויפונו למשאית.

כמובן שתמיד אפשר לוור על הובלת רהיטים באמעות מנוף ולקנות רהיטים חדשים, ולחסוף כסף. תוכלו לראות מגוון רהיטים שלנו בחנות עץ מי.

 

רק שירות עם ביטוח!

לאחר שחקרתם המלצות וחוות דעת אודות נותני שירותים בתחום של הובלת רהיטים באמצעות מנוף, חשוב לוודא את נושא הביטוח.
חברה מקצועית בתחום תעניק לכם ביטוח על כל שירות שהיא תספק עבורכם. לכן, אין סיבה להתפשר על השקט הנפשי שלכם.

לקריאה אודותינו כנסו לפה

אם אתם חוששים – אולי נכון יותר למכור את הריהוט היקר ולרכוש פריטים מעוצבים מאיתנו. תוכלו ליצור עמנו קשר ולקבל המלצות.

חשוב לדעת:
בעל מקצוע שעובד עם מנופים מחויב להצטייד בביטוח מותאם לכל משימת הובלה. לכן, יש לוודא שהגורם המקצועי מגיע לתת לכם שירות עם מסמכי ביטוח. כמו כן, כדאי לשאול מה המסמך כולל ולקרוא את הכתוב בו במידת הצורך.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן