100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

קניה של רהיטים באינטרנט – למי היא מתאימה?

קניה של רהיטים באינטרנט

כיום קניה של רהיטים באינטרנט ורכישה של מוצרים נוספים באופן מקוון מהווה כבר עניין שבשגרה. גם מי שרצה בעבר לרכוש רק בחנויות פיזיות, למד את הרשת החל מ-2020. מדוע? משום שמשבר הקורונה גרם לסגרים ארוכים בארץ ובעולם. כל תחום הצרכנות עבר לרשת, ורק החנויות שהיתה להן נוכחות דיגיטלית שרדו. 

מאפיין נוסף של השנים בהם יצאנו ונכנסנו לסגר הוא הזמן הארוך של השהות בבית. במקום להיות בעבודה או בלימודים רוב היום, אנשים היו בחדר שלהם, בסלון וכמובן במטבח. חדרי המשפחה והטלוויזיות עבדו סביב השעון. לכן, רבים בחרו לשפץ ולחדש את הבית. במאמר זה נעסוק בהרחבה בקניה של רהיטים ואקססוריז לבית אונליין. תוכלו ליצור עמנו קשר ולקבל טיפים על התאמת הריהוט לבית.

חידוש הריהוט בבית

בכל בית שמתגוררים בו, כמובן, כבר יש ריהוט. אך לפעמים הוא ישן מאוד, הצבע שלו דהוי. התחושה הכללית שהוא משרה היא של הזנחה. לעומת זאת, כאשר קונים ריהוט חדש לבית מתחילים להרגיש כאילו עוברים למחקום חדש. האווירה נעימה יותר והבית מרגיש מצוחצח ונקי, גם אם לא שטפתם את הרצפה באותו יום.

חידוש הרהיטים בבית עשוי להיות יקר. אך, אם בוחרים לבצע קנייה של רהיטים באינטרנט אפשר לחסוך סכום משמעותי. זאת משום שבעל חנות הרהיטם ברשת אינו חייב להחזיק את כל הרהיטים במלאי באותו רגע. הוא יכול למקמם במחסן חיצוני או למכור אותם ורק לאחר מכן לייצרם. הדבר דומה לרכישה מקטלוג מודפס. רק שהפעם אינכם צריכים להחזיק ספר עב־כרס כדי לצפות במאות מוצרים.

מוצאים בקלות את מה שמחפשים

כאשר מבצעים רכישה של רהיטים באופן מקוון אתם יכולים לחפש את כל הרהיטים שאתם צריכים עם מפרט מלא. למשל, לבחור רהיטים עשויים מעץ אלון, לבחור מיטה זוגית ושידה תואמת או להוסיף ארון חדש לבית.

ניתן לבחור ארון הזזה עם מספר דלתות רצוי, בגודל המתאים לחדר שלכם ולהוסיף לו את המאפיינים הרצויים. למשל, ארון עם מראה גדולה או אפילו ארון שמתאים לשילוב עם טלויזיה דקה. השמיים הם הגבול כאשר בוחרים חנויות ברשת.

אצלנו, בחנות עץ מי תוכלו למצוא גוון רחב של רהיטים כאלה. מספיק לשוטט באתר מספר דקות ולמלא את הבית בשפע של מוצרים חדשים, שנבנו בישראל. העובדה שמדובר ברהיטים כחול־לבן הופכת את הרכישה לקלילה ונוחה במיוחד. השילוח הוא בתוך ישראל, ואתם נהנים גם משירות של הרכבה על ידי אדם מקומי, אצלכם בבית (בתשלום נוסף).

איך להתאים את הרהיטים לחדר?

אם אתם תוהים איך להתאים את הרהיטים שאתם קונים בצורה מושלמת לחדר, נשמח לעזור. ראשית, חשוב לדעת את גודל החדר. אם מדובר ברצפה עם אריחים, אז אתם יכולים למדוד אריח אחד ולאחר מכן להכפיל במספר האריחים הקיימים לאורך ולרוחב. 

שיטה נוספת, היא כמובן לקחת סרט מדידה ולמדוד שני קירות. הכפילו את התוצאה של כל קיר ותגלו כמה סנטימטרים/מטרים רבועים החדר שלכם.

קניה של רהיטים באינטרנט – מה עם חדר השינה?

לאחר מכן, תוכלו לשרטט על גבי נייר איך תרצו שאותו חדר יראה. למשל, תוכלו למקם את פינות הישיבה בצד אחד, את הטלויזיה מול פינת הישיבה ולאחר מכן להוסיף שידות טלוזיה, שולחן קפה ועוד.

בחדרי השינה תוכלו לנקוט באותה דרך. שרטטו איפה תרצו למקם את המיטה שלכם, הוסיפו את מיקום השידות והקומודה, ולאחר מכן את מיקום ארון הבגדים. כך, תוכלו לבחור את הפריטים המתאימים בגודל הנכון.

לסיכום, קנייה של רהיטים באינטרנט מתאימה לכל אדם. תוכלו לקבל השראה מהתהיטים באינטרנט היא מאוד פשוטה, וכדאי לבצעה בכל פעם שאתם רוצים לחדש את הבית. תוכלו לקבל השראה מהתמונות באתר, ואולי גם להוסיף גוף תאורה או שניים שראיתם אצלנו לחדרים שלכם.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן