100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מיטות לחדרי נוער – זוגית או מיטה וחצי?

מיטות לחדרי נוער

.הורים רבים מתלבטים מתי להתחיל לשנות את חדר הילדים לחדר נוער, ומתי לתת לילדים ליהנות משטח גדול יותר לשינה. למעשה, יותר ויותר הורים עוברים ממיטות וחצי לאפשרות נוחה בהרבה – מיטה זוגית. הסיבה לכך היא ההיצע הרב שיש כאשר בוחרים מיטות לחדרי נוער, והנוחות הרבה של המיטות המושקעות. כי בדיוק כמו לכם, גם עבור בני הנוער חשוב שהשינה תהיה נוחה וערבה.

מיטות לחדרי נוער – הכי נוח וטוב לגב

זכרו כי מרבית החברות המוכרות מיטות לבני נוער אינן משקיעות באיכות של המזרן עליו ישנו. ההשקעה היא בעיצוב חדיש ו"מדליק" שבני הנוער ישמחו להראות לחברים.אך, עבורכם כהורים, יש סדרי עדיפויות אחרים כמובן. אתם רוצים להעניק להם את התמיכה הטובה ביותר לגב, ולא להתפשר על איכות המיטה והמזרן. לכן, חשוב למצוא את מיטות לחדרי נוער יציבות ובעלות עמידות גבוהה. להשקיע מעט יותר בחדר השינה שלהם ולזכור, כי בסופו של יום, הם מבלים במיטה הרבה יותר שעות מהמבוגרים. נכון?

מיטה זוגית בעיצוב מרהיב

דמיינו את החדר החדש שלהם עם המיטה החדשה שתקנו. אתם יכולים להביט בקטלוג שלנו ולמצוא עבורם מגוון רחב של אפשרויות. יש מיטות שמתאימות לחדרים הצבועים בגוונים קרים כמו אפור, כחול וסגול, ואפשרויות של חדרים הצבועים בצבעים חמים כמו חום, בז' או אפילו צהוב.

השמיים הם הגבול מבחינת בחירת הבדים למיטה, ואתם יכולים אפילו לתת להם לבחור את המיטה המתאימה. ישנן טקסטורות שמתאימות יותר לבנות הנעורים ואחרות שיתאימו לנער. כאשר הם יתבגרו המיטה הזו תוכל להמשיך וללוות אותם גם בדירה החדשה שלהם כשיעזבו את הקן.

קנייה שכוללת תכנון לטווח הרחוק מאפשרת לכם לחסוך סכום כספי ניכר לאורך זמן, ולהפוך את המוצר שאתם קונים חלק בלתי נפרד מהשנים החשובות כל כך בחייו של בן הנוער שלכם.

מובילים את המיטה עד אליכם

זוכרים את הקנייה שהייתם מבצעים פעם? הייתם מגיעים לחנות המיטות, בוחרים את המוצר האהוב עליכם. אז צריכים לחכות שהשליח של החנות יגיע אליכם. חלק מהמשפחות אפילו היו מזמינות שירותי משלוח מטעמם.

אחד מהיתרונות הגדולים של קנייה מקוונת לחדר הנוער שלכם הוא העובדה שאתם לא צריכים לדאוג למוביל כלל. אתם פשוט בוחרים את העיצוב המתאים לכם, בוחרים את הבד המבוקש ואת הגודל המתאים לחלל. אז, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לחכות לטלפון לתיאום המשלוח וההרכבה. משם, בתוך יום אחד בלבד, המיטה מורכבת ומחדשת החדר. אנו מבצעים משלוחים והרכבות – קראו אודותינו כאן.

קונים בלי לחץ באשראי או העברה בנקאית

יתרון נוסף שיש לקנייה מקוונת הוא שאין איש מכירות שלוחץ עליכם לקנות מוצר זה או אחר. אתם יכולים לבחור כל מיטה מהחנות המקוונת, ולרכוש אותה בזמן הנוח לכם. כמו כן, תוכלו לבחור את הדרך בה תשלמו. אם תרצו תוכלו ליהנות מתשלום מהיר בכרטיס אשראי או לשלם עבור המיטה בהעברה בנקאית.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן