100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות עץ

ארונות עץ

זה הזמן לשדרג את כל חדרי הבית בפתרונות אחסון מרגישים, בהתאמה אישית ובגודל המתאים לכל חדר. אתם יכולים להזמין ארונות עץ בכל סגנון, החל מדלתות הזזה נוחות להפליא וכלה בארונות פתיחה עם שתיים, שלוש, ארבע ואפילו חמישה דלתות. משולבים במגירות לאחסון לבנים וגרביים.

מה הן האפשרויות העומדות לרשותכם?

באתר של עץ מי אתם יכולים למצוא קטלוג של ארונות בהתאמה אישית בחנות המפעל. שם, ממתינים המוצרים האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר. זכרו, כי אינכם צריכים לבנות את הארון בעצמכם. אתם מזמינים אותו והוא מגיע ישירות אליכם עם אפשרות להרכבה על ידי אדם מוסמך שבתוך שעה קלה ישדרג כל חדר ויאפשר לכם ליהנות ממראה מרהיב לצד עיצוב פונקציונלי להפליא.

בואו להתרשם גם מארונות לחדרי ילדים

ארונות עץ – שפע של מקום בארון

גולת הכותרת בתחום הזה היא ארונות עץ מדגם ארגמן. הוד והדר בעיצוב מהוקצע המשלב בין הפינות המעוגלות הקלאסיות בחלקו התחתון לבין עיצוב בסגנון עמוד יווני בחלקו העליון. קשה שלא להתרשם מהמראה של העץ הטבעי והגוון המתאים לכל צבע קיר ולכל סגנון עיצובי בבית.

אפשר גם לבחור בארונות פתיחה לבנים. מגוון רחב של סגנונות ועיצובים שיכולים להתאים הן לחדרי הילדים והן לחדרי ההורים. ביום אחד אתם יכולים להכפיל ולשלש את פתרונות האחסון בבית. וכך לכל בגד יש את המקום שלו בחדר. הארונות מתאימים גם לרכישה בזוגות ובשלשות. כך הם נראים כאילו הם משלימים זה את זה לקיר אחסון מושלם.

ארונות הזזה עשוי עץ

מתחברים למראה המודרני ולפונקציונליות של ארונות הזזה? הם מתאימים הן לחדרי ארונות צפופים והן לחדרים בהם המיטה ממוקמת קרוב מאד לארון.

היות ואין צורך בשטח נוסף לדלת הארון, קל מאד להזיז ולמקם אותם בכל מקום בבית. יש משפחות שמגדילות את שטח האחסון גם בחדר הילדים באמצעות ארונות כאלה, משום שהן בטיחותיים לסגירה ולפתיחה.

הארון יכול לכלול מראה איכותית המחוברת לדלת אחת או שתי מראות על שתי דלתות הארון. כך, אין צורך להציב מראה בחדר השינה, והארון משמש הן לאחסון והן להענקת מראה חדשני לחדר, בלוק שגורם למתבונן לחשוב שהוא גדול שבעתיים מגודלו האמיתי. זהו היתרון המוסף של מראות גבוהות בחלל הבית.

בחרו את הארון שלכם וגלו איך ביום אחד הבית מאורגן ואוורירי.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן