100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

חנות רהיטים

 

בעץ מי, הרהיטים שלך בידיים הנכונות

עץ מי היא חנות רהיטי עץ שמתמחה ברהיטי איכות בלבד. מבחינתך, זה אומר שכל הרהיטים שמחכים לך בקטלוג כבר עברו תהליך מסודר של בקרת איכות ומקצועיות.

התייעצות עם נציגינו תעשה לך את החיים קלים יותר. בין היתר, אנו נסביר לך על הבדלים בין רהיטי עץ ונעזור לך לבחור אותם. כמו כן, אנו מזמינים אותך להתרשם מהדגמים החדשים של פריטי הדגל: ארונות הזזה ופתיחה, חדרי שינה, ספריות קודש, מזנונים, שולחנות, מיטות ועוד.

אולי יעניין אותך לקרוא עוד אודות החברה עץ מי

פריטים נבחרים של חנות רהיטי עץ

היכרות עם רשימת הפריטים הנבחרים של חנות רהיטי עץ היא דרך טובה להבין במה היא מתמחה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל חנות שמציעה למכירה רהיטי עץ אכן מבטיחים שהפריטים בקטלוג יהיו איכותיים.

את הפריטים הנבחרים של החנות כדאי גם להתאים לציפיות של הלקוחות. מטבע הדברים, יש הבדל בין הרהיטים שמתאימים לסלון לבין רהיטים לחדרי שינה. באותה נשימה, אפשר להזכיר את ההבדל בין רהיטים לבית ולמשרד או בין רהיטים לחלל הפנים והחוץ.

פרמטרים להשוואה בין רהיטי עץ

הדרך הנכונה היא לבחון את הפריטים השונים בקטלוג באופן כמה שיותר אובייקטיבי. בשביל לעשות את זה, בודקים למשל באיזה סוג של עץ השתמשו כדי לבנות את הרהיטים. לאחר מכן, מבררים לגבי העובי של העץ ומבקשים פירוט מלא.

הבדלי המחירים והאיכויות משפיעים על המחיר. מצד שני, חנות שמתמחה ברהיטי עץ יכולה להרשות לעצמה להציע את הפריטים הנבחרים בהנחות מפליגות. במקרים כאלה, המחיר האטרקטיבי אפילו לא בא על חשבון האיכות של הרהיטים.

חנות רהיטי עץ ששווה לך עד 50% הנחה!

עץ מי מזמינה אותך להצטרף עוד היום לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. מיד לאחר שנקבל את הפרטים שלך, נעמיד לרשותך את הדגמים הנבחרים בעד 50% הנחה.

התייעצות איתנו תעזור לך להכיר לעומק את המאפיינים של רהיטי העץ האיכותיים. אחרי שנבין בדיוק מה הצרכים שלך, נוכל לעזור לך לבחור רהיטים מעולים במחיר מפתיע. כעת, כל שנותר הוא לשוחח עם נציגי חנות רהיטי עץ שמבינה מה באמת חשוב לך ואיך משיגים את זה.

צור קשר ואנו נענה לך על כל שאלותיך

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן