100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

טיפים לבחירת רהיטים – מה צריך לקחת בחשבון?

טיפים לבחירת רהיטים

בחירת רהיטים היא לא תמיד משימה קלה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו העדפות תקציב וסגנון. אבל לפני שאתם יוצאים לקניות, חשוב שיהיה לכם מושג ברור כמה מקום יש לכם ואיזה סגנונות הכי מתאימים לבית ולמשפחה שלכם. לפניכם מספר טיפים לבחירת רהיטים שיעזרו לכם להחליט בקלות.

טיפים לבחירת רהיטים – הציצו בכל הקטלוג

כאשר אתם נכנסים לחנות אינכם אוספים את הפריט הראשון שראיתם בחלון הראווה, נכון? כך גם בקניות ברשת.

אחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לבלות זמן בחנויות רהיטים. שיטה זו לא רק תעזור לכם למצוא את מה שאתה מחפשים, אלא גם יעזור לכם לקבל מושג טוב יותר על הסגנון והצרכים שלכם. אולי יש פריט נוסף שלא חשבתם שתצטרכו והוא יהיה בחנות הזו? למשל, מזנון חדש לטלוויזיה שמחליף את השידה הישנה והשחוקה שיש לכם היום בחדר המגורים.

עדיף לבלות קצת זמן בחנות המקוונת לפני ביצוע רכישה של מוצר. כך תוכלו לקבל מושג על הרהיטים הקיימים, כמו גם על הסגנון האישי שלכם.

חפשו סטים של רהיטים התואמים זה לזה

כאשר אתם קוראים טיפים לבחירת רהיטים, אינכם חייבים לחשוב רק איך לבחור פריט אחד או שניים. בדרך כלל, אם תקנו באותה חנות מקוונת תוכלו למצוא סטים שלמים של פריטים המתאימים זה לזה.

למשל, יחד עם המזנון תוכלו למצוא גם שולחן קפה מתאים באותו עיצוב. אם אתם קונים חדר שינה, המיטה, השידות והקומודות יכולות להיות תואמות. כך, הבית כולו מקבל מראה מעוצב ומהוקצע. לחדרי השינה תוכלו להתאים גם ארונות מותאמים אישית עם דלתות שנפתחות או דלתות הזזה.

אם תסקרו את הפריטים בקטלוג שלנו, בחנות עץ מי, תגלו לא מעט פריטים שתואמים זה לזה. מהם תוכלו לבחור את העיצוב המרהיב שלכם.

תכננו את הבית לפי הריהוט

רכשתם ריהוט חדש בצבע מסויים? הוסיפו לו גם אקססוריז ותכננו את הבית כולו לפי הקונספט הזה. למשל, אם יש לכם מיטה עם בד כחול או ירוק, תוכלו להוסיף גם ווילונות ואהילים.

חשוב גם לתכנן היכן תמקמו את כל אחד מהפריטים בחלל החדר. למשל, ערכנו עבורכם בבלוג פוסט שעוסק במיקום הנכון של המיטה הזוגית בחדר על פי הפנג שווי.

בנוסף, החליטו על ערכת הצבעים: בחרו צבעים שמחמיאים לסגנון שלכם, משתלבים יפה ומשתלבים היטב עם שאר הבית. הימנע מצבעים מתנגשים או צורך לקשט יותר מדי צבעים שונים בבת אחת.

התחשבו בגודל החלל שבבית

קחו בחשבון את גודל החלל שלכם: ודאו שיש לכם מספיק מקום בכל חדר לכל הרהיטים שלכם ואל תתפסו יותר מדי שטח רצפה מכל רהיט אחד. אתם גם צריך לחשוב מראש אם תצטרך להעביר את הפריט הזה בשלב מסויים לחדר אחר. אז לכן חשוב למדוד את כל החללים הפוטנציאליים לפני שאתם מבצעים את הרכישה, כדי שלא תצטרכו להחליף או להחזיר פריט זה בעתיד.

התקציב שלכם

נכון, לכולנו יש שיקולי תקציב. גם למי שידו משגת לקנות ריהוט יוקרתי, עדיין תמיד כדאי לעשות עסקה טובה. לכן, חפשו אתרים של הנגריות עצמן, ולא רק של משווקי ריהוט. כך, תוכלו לרכוש כל פריט במחיר הטוב ביותר. למשל, תוכלו לקרוא עלינו ועל החזון שלנו כאשר אנו משווקים את הרהיטים האיכותיים במחירים הטובים ביותר.

לסיכום, תוכלו למצוא לא מעט טיפים לבחירת רהיטים מעבר לפוסט הזה,  בבלוג שלנו. זכרו כי עיצוב החדר ובעיקר בחירת הרהיטים היא לרוב ההחלטה החשובה ביותר שיש לקבל כאשר מעצבים את הבית מחדש. הרהיט הנכון יכול לשנות את החדר ולגרום לו להיראות מזמין יותר או להרגיש מרווח יותר.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן