100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מיטות עודפים – לא חייבים לבחור בדרך הזו

מיטות עודפים

אם חיפשתם מיטות עודפים והגעתם לדף הזה, תשמחו לדעת כי אינכם צריכים להסתפק בעיצובים בהם אחרים לא היו מעוניינים. קיימות שלל דרכים ליהנות מרכישה של מיטות זוגיות וכן מיטות יחיד נוחות בהנחה ניכרת. הסוד הוא איתור החנויות של המפעל עצמו, הנגריה שיוצרת את המיטות המיוחדות. במאמר זה תגלו את כל האפשרויות.

מיטות עודפים – מרופדות או לא?

כולם אוהבים לישון על מיטה המעוצבת בקפידה ונוחה להפליא. בתחום העיצוב יש שתי קטגוריות עיקריות שאפשר למצוא כיום. הראשונה, היא מיטה מרופדת נוחה מאוד. למה הכוונה במרופדת? במקום שגב המיטה יהיה עשוי מעץ בלבד, הוא עשוי מעץ, חומר המרפד אותו ובד נוח ומרשים. אם יצא לכם לבקר בבתי־מלון יוקרתיים בוודאי הבחנתם בסוג הזה של המיטות.

הסוג השני הוא מיטות זוגיות שהגב שלהן והבסיס עשויים מעץ, ללא כל חומרי ריפוד. עיצוב זה מתאים, למשל, למי שאלרגי מאוד לאבק או שכל העיצוב שלו בחדר עשוי מע בלבד והוא רוצה להתאימו לחדר השינה.

באתר שלנו תוכלו למצוא את המוצרים הללו במחירים שבהם אחרים מוכרים מיטות עודפים. הן מיטות מרופדות והן עץ. כך, האפשרויות שאתם יכולים לבחור ביניהן ממש בלתי מוגבלות.

התאמה לגודל של החדר

עוד נתון שחשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים את המוצרים המתאימים לכם ביותר הוא את גודל החדר. נכון, אתם יכולים לבחור מיטה זוגית גדולה מאוד. אך אם מדובר בחדר שינה קטן היא עשויה שלא להתאים לחלל.

תמיד כדאי להשאיר מקום לריהוט נוסף כמו שידות עם מנורות, ארון בגדים הזזה ועוד רהיטים שונים שיכולים להקל עליכם לאחסן חפצים כמו שידות.
לכן, הדרך הטובה ביותר להתאים את הגודל של המיטה לחדר היא באמצעות חישוב מהיר של החלל הפנוי לאחר שתמקמו אותה בחלל.

העיצוב הכולל של חדר השינה

כאשר מתכננים את חלל השינה כדאי לקחת בחשבון את העיצוב הכולל שלו. למשל, בדקו היכן הלונות והדלתות נמצאים ותתחילו לתכנן כך שהמיטה תהיה בקו אלכסוני לדלת. לפי העקרונות של הפנג שווי זוהי הדרך הטובה ביותר למקם את המיטה. תוכלו למצוא פוסט קצרצר שכתבנו על הנושא הזה בבלוג שלנו.

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא כמות האור הטבעי והמלאכותי שתרצו בחדר. למשל, אם אתם אוהבים אפשרות לאור טבעי רב, השתמשו בווילונות וונציאניים שקל מאוד לפתוח ולסגור. אם אתם מעדיפים מראה קלאסי וחמים תוכלו להוסיף מעליהם עוד ווילון אורגנזה עדין שמעניק חמימות לחדר.
כמובן שכדאי גם להשקיע בגופי תאורה שונים, גם ליד המיטה וגם בתקרה, שיעניקו אור מלאכותי לחדר בזווית הרצויה. תוכלו להשתמש בספוטים שונים או במנורות עם תאורה עדינה שיוצאת אווירה נעימה בחדר.

קונים ברשת וחוסכים כסף

אם בוחרים לקנות את המיטות שלכם ברשת, ואפילו את הריהוט סביבן, תגלו כי אתם מסוגלים לחסוך סכום ניכר. תוכלו לראות שפע של חדרי שינה באתר שלנו ולמצוא את המתאים לכם ביותר.

במידה ואתם מתלבטים על נושאים כמו מידות, שילוח והרכבה ועוד תוכלו לקרוא את המידע המלא באתר או ליצור עימנו קשר.
לסיכום, ישנם לא מעט שיקולים שכדאי לקחת כאשר בוחרים מיטה חדשה. אינכם חייבים להסתפק רק בעודפים, אלא אתם יכולים להזמין באופן מקוון מיטה נוחה וכך לחסוך הון.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן