100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מיטות עם מזרון נוח – כך מוצאים אותן

מיטות נוחות עם מזרון

רוצים לשפר את איכות השינה שלכם מקצה לקצה? זה הזמן לקנות מיטה יפה לחדר עם מזרון נוח. השדרוג של החדר יהיה כה משמעותי שתחשבו: "מדוע לא עשינו זאת קודם לכן?". כיום, אפשר לבחור באתר של חנות רהיטי עץ מי מגוון רחב של מיטות כאלה. החל ממיטות עץ זוגיות וכלה במיטות מרופדות. בואו לגלות כיצד לבחור ולמצוא את המיטה שהכי מתאימה לכם.

מה הצבע המתאים?

הביטו בחדר כולו. מה הצבע השולט בו? חום בהיר או כהה, אולי דווקא לבן או שחור. זה יהיה הגוון שבו תרצו להוסיף את המיטה החדשה. תוכלו למצוא מיטות זוגיות בשפע צבעים נוספים.

עומדת בפניכם גם האפשרות להחליף את הריהוט כולו בחדר השינה, ואז אתם יכולים לבחור סטים מוכנים הכוללים גם שידות וקומודות באותו הצבע. התאמה של הצבעים אינה קשה, והיא יכולה לשנות את המראה של החדר. פתאום הוא יראה מעוצב יותר. תוכלו גם להוסיף אקססוריז שונים. למשל, אהיל יפה למנורה באותו הצבע או ווילון שיהיה תלוי על החלון ויתכתב עם הצבעים של המיטה.

מיטה מרופדת או מיטת עץ?

כעת, אתם יכולים לבחור מיטה עם מזרון נוח מרופדת או עשויה מעץ. ההבדל הוא לא רק במראה אלא גם בהרגשה שלכם בחדר. מיטות מרופדות מעניקות לחלל כולו תחושה יוקרתית, ומזכירות מאוד את הסגנון שהיה נהוג באירופה במאות הקודמות. אתם כמובן גם יכולים לבחור בדים שמזכירים עור ולהפוך את העיצוב לאקסקלוסיבי הרבה יותר. אפשר לבחור בדים שדוחים כתמים, וכך לא תצטרכו לנקות את המיטה הזו בתדירות תכופה.

כמובן, יש גם מיטות עץ שמתאימות למי שפחות מתחבר לריפוד על המיטה. אם אתם אלרגיים לאבק למשל, זו יכולה להיות המיטב המתאימה ביותר עבורכם.

גודל

חשוב למדוד את גודל החדר לפני שאתם מזמינים את המיטה. כך, תוכלו לדעת איזה רוחב ואיזה אורך תרצו להקדיש לפינה שבה אתם ישנים. תוכלו לשדרג את הגודל ביחס למיטה שיש לכם היום או להשאיר את אותו גודל ורק לשדרג את העיצוב והמזרון.

לסיכום, לפני שבוחרים מיטות עם מזרון נוח כדאי לחשוב איזה סוג מיטה. תוכלו לעבור שוב על הטיפים שלנו וכך תבצעו את הבחירה הטובה ביותר.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן