100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות יפים וזולים – ככה תשיגו אותם

ארונות יפים וזולים

אין מקום לחולצות החדשות ובחדר הילדים הצעצועים מפוזרים על הרצפה. אתם מבינים שאתם זקוקים לעוד מקום אחסון. אבל מה? התקציב שלכם אינו גבוה מספיק. הדרך הכי טובה למצוא ארונות יפים וזולים היא ברשת. אצלנו בקטלוג, למשל, תוכלו למצוא ארונות בכל גודל, שמיוצרים בישראל, במחירים משתלמים מיוחד. בואו לגלות אילו אפשרויות עומדות בפניכם.

עיצוב ופונקציונליות

כל אחד רוצה לעצב את הסביבה הביתית שלו באופן המיטבי. אך לפעמים איננו יכולים להרשות לעצמנו להוציא הון על מגוון פריטים יקרים. לכן, כאשר מתחילים לחפש ארונות צריך לקחת בחשבון שני היבטים חשובים: עיצוב ופונקציונליות.
הארון צריך להתאים מבחינת הצבעים לשאר הרהיטים בחדר, ומבחינת הגודל לכמות החפצים שנרצה למקם בתוכו. אתם יכולים לראות בקטלוג שלנו שיש מגוון עצום הן של גוונים (שאפשר לבחור מביניהם כאשר מעצבים את הארון), והן של גדלים.

בנוסף, צריך לחשוב על השימושים האחרים בארון. האם תרצו שהוא יהיה גם מראה? תוכלו לבחור שאחת הדלתות של ארון חדר שינה תהיה בפועל מראה או כל הארון. שלוש דלתות עליהן מורכבת מראה יכולות להעניק לחדר אשליה נפלאה של גודל ומרחב. כמו כן, המראה משקפת את האור הטבעי מבחוץ, ומעניקה שפע של אור לחדר.

ארונות פתיחה או ארונות הזזה

כעת, אתם יכולים לבחור גם איך יראה הארון. האם תרצו לבחור ארון הזזה, שמאפשר לנצל באופן מיטבי את כל שטח החדר ליד הארון. אולי דווקא ארונות פתיחה, שקל לפתוח ולסגור ולבחור בגדים בעת ובעונה אחת משני צידי הארון. אפשרות זו מתאימה למשל למי שמתארגן עם בן.ת הזוג בבוקר, ולא רוצה להתחיל להזיז דלתות שוב ושוב ימינה ושמאלה.
לצד הארונות, כדאי לגם לבחור שידות לחדר. השידות הללו יעניקו שטח אחסון נוסף באמצעות קיפול של הבגדים. שידות אלה יתאימו ללבנים, בוקסרים, גרביים ועוד. צרו קשר איתנו ולמדו עוד על הארונות שלנו.

ארונות יפים וזולים אל תשכחו את חדר הילדים

הוספתם ארונות יפים וזולים לחדר השינה? אל תשכחו שגם הילדים זקוקים לשטח אחסון משלהם. לכן, אם אתם כבר עושים הזמנה של ארון, הוסיפו גם רהיטים לחדר שלהם.

אתם יכולים לבחור צבעים שיתאימו לדמויות דיסני שהם אוהבים, ליצור חדר ארונות לבן או וורוד ואפילו לשדרג גם את החדר של הילדים בשידה תואמת. תוכלו למצוא אצלנו גם חדרי ילדים שלמים שממלאים את הבית בשמחה.

קונים ברשת – ומזמינים את ההרכבה עד אליכם

כדי ליהנות מכל הרהיטים החדשים הללו כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבצע הזמנה. לאחר מכן, הארון יגיע אליכם ויורכב בבית.
האפשרות של רכישה ברשת מאפשרת לבעלי בתים ליהנות מארונות נוחים ויפים במחיר משתלם במיוחד. זאת משום שהנגרייה אינה צריכה להחזיק שטח תצוגה גדול. אתם מזמינים ישר מהיצרן, חוסכים את פערי התיווך, והארונות מגיעים ישר אליכם מהמחסנים.
מעולם לא היה קל ונוח יותר להתחדש בריהוט פונקציונלי ויפה במחיר נמוך.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן