100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

איפה למקם מיטה זוגית בחדר? טיפים חשובים

איפה למקם מיטב זוגית בחדר

התאהבתם באחת המיטות הזוגיות באתר, ואתם לא יכולים לחכות עד שהיא תגיע. רק בינתיים, אתם מביטים בחדר השינה ומתלבטים: "האם המיטה נמצאת במקום הנכון?". אם גם אתם לא יודעים איפה למקם מיטה זוגית בחדר השינה שלכם, אתם לא לבד. זו שאלה מאוד נפוצה שרבים ענו עליה ברחבי הרשת. אז אין זה משנים אם בחרתם מיטות מרופדות או מיטות עץ, במאמר זה ננסה למצוא את התשובות הטובות ביותר עבורכם.

מרחק מהדלת של החדר

על פי תורת הפנג שווי, המבוסס על אומנויות עתיקות מהמזרח, מיקום המיטה ישפיע על איכות השינה שלכם. לכן איפה למקם מיטה בחדר? רחוק ככל האפשר מדלת הכניסה כדי להעניק תחושה של ביטחון. כדאי גם שניתן יהיה לראות את הדלת בקלות בלי להסתובב. תוכלו לראות את הוידאו העוסק בכך בערוצים של מומחי פנג שווי בעולם.

עוד דבר שממליצים עליו הוא מיקום בקו אלכסוני מהדלת של החדר. למשל, בקיר ממול בצד הנגדי. אם הדלת מימין, נמקם את המיטה משמאל כל עוד ניתן לראות את הדלת. תוכלו ליצור עמנו קשר כדי להמליץ על המיטה המתאימה לגודל החדר שלכם.

איפה למקם מיטה זוגית בחדר: הרהיטים סביב המיטה

עוד נושא שכדאי להתייחס אליו הוא הרהיטים סביב המיטה. באופן כללי תורת הפנג שווי תומכת בכך שיהיה איזון בחדר מבחינת כמות הרהיטים. חשוב כמובן שיהיה ארון בחדר השינה, שידה נוחה עם מגרות ושתי שידות נוחות ליד המיטה. מבחינת המיקום של כל הרהיטים הללו חשוב שהוא לא יסתיר את הדלת ויהיה מסודר באופן הרמוני בחדר – לא דחוס. נכון שאנו זקוקים לשטחי אחסון, אבל לא כדאי להעמיס על החדר.
מלבד זאת חשוב להקפיד שהרהיטים לא יהיו גבוהים מדי, ויסתירו את קו הראייה בין המיטה לדלת. גם פה, הדבר נועד כדי ליצור תחושה של בטחון.

איזו מיטה כדאי לבחור?

כעת, נעזוב את תורת הפנג שווי לרגע, ונעסוק בעקרונות של עיצוב פנים.
מבחינת עיצוב המיטה יש לכם מגוון רחב של אפשרויות. תוכלו לבחור מיטות עץ מפנקות או מיטות מרופדות מרהיבות בשלל צבעים. כדאי ליצור התאמה של צבע המיטה לרהיטים שסביבה. ואם בחרתם במיטה מרופדת, נסו להתאים את הריפוד לעוד אלמנטים בחדר. למשל, הצבע של הווילונות או האהילים על השידות ליד המיטה.

מעבר לכך, כדאי לבחור מיטה בגודל המתאים. הן גודל שיתאים לממדי הגוף שלכם, והן לגודל החלל בחדר. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות בכל הגדלים, הצבעים והעיצובים. ניתן לבצע התאמה אישית של סוג הבד והטקסטורה שלו, ואפילו לבחור את צבע העץ של מיטות העץ.

לסיכום, בדקו את החדר שלכם כיום. האם יש רהיט כלשהו שמונע מכם לראות את הדלת מהמיטה? האם המיקום של המיטה אופטימלי לפי העקרונות שציינו? במקרה שאתם רואים שהחדר עמוס ברהיטים ישנים, אפשר להחליפם לרהיט חדש וקליל יותר. תוכלו לראות מגוון רחב של אפשרויות באתר שלנו.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן