100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מיטה מרופדת זוגית – כל היתרונות

מיטות זוגיות מרופדות

בשנים האחרונות אנו רואים את החזרה של מיטה מרופדת זוגית לחדרי השינה. מיטות אלה מעניקות לחדר השינה וייב יחודי, שזורק אותנו מאות רבות לאחור לבתים הקלאסיים של עשירי אירופה. כיום, בעלות לא גבוהה כל משפחה יכולה להרשות לעצמה לפחות מיטה אחת כזו. במאמר זה נדון בהרחבה ביתרונות שיש לעיצוב זה ולאווירה המיוחדת שהוא משרה. אצלנו בחנות עץ מי תמצאו מיטה זו ועוד מיטות רבות.

מיטה מרופדת זוגית למראה יוקרתי

היתרון הבולט ביותר שיש לכל מיטה זוגית מרופדת הוא המראה היוקרתי שלה. אין זה משנה באיזה צבע בד תבחרו, היא תמיד נראית יותר אקסקלוסיבית מעיצוב עץ פשוט. יתכן והקפלים המיוחדים בבד הם אלה שמשווים את התחושה שאתם נמצאים בחדר מלון מרווח. אולי דווקא הסגנון המיוחד של בד זה.

הדרך הטובה ביותר להעניק לחדר טא'ץ מיוחד נוסף הוא להתאים עוד אקססוריז בחדר למיטה. למשל, נסו לשנות מעט את האהיל של המנורות על יד המיטה או של מנורת התקרה. ככל שתצרו תחושה שמדובר בהתאמה מכוונת של הפריטים זה לזה כך עיצוב החדר יראה מרהיב יותר.

נוחות שאין שניה לה

כעת, נעמוד על יתרון חשוב נוסף שיש לריפוד. הוא בעצם מעניק לכם משטח נוח להישען עליו כאשר אתם יושבים על המיטה וצופים בטלויזיה או קוראים עיתון במיטה. למעשה, הוא הופך את הישיבה להרבה יותר נוחה. אינכם צריכים לשקוע בכריות רבות. הריפוד של גב המיטה משמש ממש כמו משענת לכיסא יוקרתי וקלאסי.

כך, אתם יכולים לשבת או לשכב על המיטה – ובכל מצב ליהנות מתחושה עילאית. חדר השינה מעולם לא היה נוח יותר.

אחד הדברים שתגלו לאחר שתזמינו מיטה כזו היא שמתחשק להישאר עוד חצי שעה במיטה, אם אתם עוד לא חייבים לרוץ לעבודה או להתחיל את היום. בסופי השבוע – זה יהיה המקום שבו תתחילו יום מפנק במיוחד מהרגע הראשון שבו פתחתם את העיניים.

רוצים מיטה כזו? צרו קשר למידע נוסף.

אין ספור אפשרויות

אם חשבתי שכאשר בוחרים מיטה מרופדת זוגית יש רק שניים או שלושה עיצובים מהם אפשר לבחור – טעות בידכם. קיימים שלל עיצובים שונים לכל אחד מחלקי המיטה, וכך כל אחד יכול לבחור את העיצוב המתאים לו ביותר.

אתם גם יכולים לבחור מיטות כאלה במגוון עצום של גדלים שונים. החל ממיטה זוגית בגודל סטנדרטית ואפילו מיטת יחיד פשוטה. אפשר גם לבחור את המצע שיהיה מתחת למזרן – וכך לישון בדיוק כמו שאתם אוהבים.

כיום, יש בדים שנראים כמו עור, ומעניקים תחושה יוקרתית אף יותר. לחילופין, תוכלו לבחור גם בדים שקל מאד לנקות ואפילו דוחים כתמים. נרחיב על כך בקצרה.

בדים חדישים עם מגוון של מאפיינים

בעבר, מרבית הבדים היו סופחים אליהם כתמים. לכן, מיטות מרופדות היו מתיישנות במהרה. היום, לא רק שניתן להזמין בד שאינו סופג כתמים בקלות – אפשר גם לנקות כל חלק במיטה בקלילות כמו שאתם מנקים את הספה.
אם אתם אוהבים טקסטורות תלת ממדיות – השמיים הם הגבול. תוכלו לבחור בדים המזכירים קטיפה, משי או כל מרקם אחר. יש גם בדים מפוספסים מרשימים ואפילו בדים שנראים בדיוק כמו הווילונות של החלונות שלכם היום. השמיים הם הגבול והאפשרויות העומדות לרשותכם הן אינסופיות. אז דמיינו כיצד תראה המיטה שלכם.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן