100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארון פתיחה מעץ -הוסיפו שטחי אחסון חמימים לבית

ארון פתיחה מעץ

הבגדים מתחילים להיערם בארון, ועונות השנה מתחלפות להן מדי יום. לכן, במקום לאחסן את הבגדים של העונה הבאה והקודמת בבוידעם אתם רוצים להוסיף עוד שטחי אחסון לבית. הדרך הקלה והנוחה ביותר לעשות זאת היא באמצעות הוספה של ארון פתיחה מעץ. הארון הזה יוסיף חמימות לבית, ויתאים לכל אחד מהעיצובים של חדרי השינה וחדר הילדים כמו כפפה ליד. אודות החנות תוכלו לקרוא כאן.

ארון פתיחה מעץ – מהם היתרונות של ארון נוסף?

ארון נוסף בבית מוסיף לא רק שטח אחסון אלא מאפשר לכם לסדר באופן מיטבי את כלל פרטי הביגוד. למשל, אם עד היום הייתם מקפלים חולצות רק בגלל שלא היה שטח תלייה נוסף, כעת תוכלו לתלות כל אחת מהן. השמלות, כמובן, יוכלו לזכות למקום משלהן וכך גם הגופיות והלבנים.

לעמוד ארונות הזזה

מלבד שטח התלייה הנוסף, אתם כמובן זוכים גם למגרות בבית שיכולות להתאים לזוגות גרביים, גרביונים ואפילו חגורות, צעיפים ועוד. לכל בגד יש את המקום שלו.

כל אחד זוכה לארון משלו בחדר

אם הילדים היו צריכים לבקר בחדר הארונות שלכם בכל פעם שרצו פריטים נוספים – כעת לכל ילד יכול להיות ארון משלו בחדר עם שטח גדול יותר. הילדים הפכו לבני נוער? מצוין. אם עד כה הסתפקתם בארונות קטנים לילדים, בעלי דלתות הזזה שלא יסכנו אותם, כעת הם גדלו. אפשר לשלב בחדר שלהם ארון פתיחה מעץ ללא חשש לאצבעות הזהירות.

החלפה של ארונות ישנים בארונות חדשים

יש משפחות שרוכשות ארון נוסף לבית לא בגלל מקום, אלא משום שהארונות הישנים התבלו. המראה שלהם עגום ואתם רוצים ליהנות מעיצוב חדש ומרענן. תוכלו לבחור ארונות פתיחה חדשים במגוון עצום של צבעים כמו: לבן, חום, אפור ועוד. רעננו את החדר באמצעות ארונות בצבעים שמתאימים לקונספט השולט בחללי הבית השונים.

הוסיפו גם ארון כמזווה

לא חייבים להסתפק רק בארונות בגדים. ארון עשויה עץ שניתן לפתיחה קלה יכול גם לחדש את המטבח שלכם. הוא יכול לשמש כמזווה לאוכל יבש, חבילות תה וקפה ועוד. הטמפרטורה הנשמרת בארון כזה מאפשרת לאחסן את המזון לזמן רב יותר. מדוע? משום שהעץ סופח אליו את הלחות וכך החלק הפנימי שלו נשאר יבש לאורך זמן.

ארון זה אינו חייב להתאים לעיצוב של שאר ארונות המטבח, וניתן להציב מספר ארונות זה לצד זה על קיר המטבח להגדלת שטחי האחסון. כיום, את כל הארונות הללו אפשר להזמין באופן מקוון ישירות עד הבית. כל זאת, בלי שתצטרכו לכתת את רגליכם לחנות או לדאוג להובלה.

לסיכום, אם אתם רוצים לחדש את הבית, ולהרחיב את שטחי האחסון, אל תחכו. זה הזמן הטוב ביותר להזמין ארונות חדשים ולהרכיבם בעצמכם או להזמין שילוח והרכבה. אתם יכולים להביט בפריטים הרבים המצויים בקטלוג האתר ולמצוא את הארון המתאים ביותר לצרכיכם.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן