100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ספרייה לחדר ילדים – משנה את החדר

ספרייה לחדר ילדים

תכנון חדר הילדים הוא מלאכה לא פשוטה, אך מהנה במיוחד. בכל מספר שנים כדאי לשנות את החדר כדי להתאים אותו לגיל הילד. יש אומרים, כי בכל מספר שנים הילדים שלנו הופכים לאדם חדש עם צרכים משתנים. לאורך השנים תגלו זאת. בתחילה הם זקוקים לפריטים לתינוקות. לאחר מכן למשחקים שיפתחו את המחשבה. כשהם מגיעים לגיל הנעורים החדר שלהם משקף את האישיות האינדיבידואלית שהם בונים. בכל גיל, כדאי לשלב ארון לבגדים, כאשר המדריך המקיף הזה הזה לבחירת ארונות יכול לסייע. כמו יש למקם כן ספרייה לחדר ילדים. כיצד תמקמו הכל בחדר ומה כדאי לקחת בחשבון – הכל במאמר הבא.

ספרייה לחדר ילדים – לא רק לספרים

בערב הרחוק ספריה לחדר הילדים הייתה משמשת פשוט לספרים, והארון היה מיועד לאחסון המשחקים והצעצועים. כיום, אפשר גם למצוא ספרייה לחדר ילדים שמכילה מקום למיקום הטלוויזיה וקונסולת המשחקים. אפשר להשתמש בספריה כדי למקם חלק ממשחקי הקופסא, ספרוני הצביעה ואפילו העטים, הטושים והצבעים. לכן, עוד לפני שאתם מתכננים את החדר כולו, כדאי לחשוב איזה שטח תעניקו למדפי הספרייה. כמו גם, איך תשלבו את הארונות הסגורים בה.

צבע הספריה

רובנו חושבים אוטומטית שצבע הספריה יהיה לבן. אך בפועל, ישנן אפשרויות רבות מבחינת צבעים. אתם יכולים לבחור גם בצבע עץ טבעי, בשחור או בגוונים פחות סולידיים ושובבים יותר.

כיצד בוחרים את הצבעים והגוונים? צבעים סולידיים יאפשרו לשמור על הספרייה הזו לאורך שנים רבות, והיא יכולה ללוות את הילד גם כאשר יגיע לגיל הנעורים. ספריה עם גוונים שובבים יותר מתאימה לגיל צעיר, ואולי תצטרכו להחליפה בעתיד.

נגישות לספרים

כעת, ישנו שיקול נוסף שכמובן תלוי בגיל הילד או הילדים בחדר. בגיל צעיר מאד לא תרצו שתהיה להם נגישות לכל חפת המונח על המדפים. לכן, כדאי למקם את הספרייה בגובה שאליו הפעוט אינו יכול להגיע. בגילאים מאוחרים יותר, כאשר תרצו שלילד תהיה נגישות קלה לספרים תוכלו למקם את מדפי הספרים בגובה נוח.
כמו כן, אם הילד מאד אוהב לקרוא, כדאי לשקול גם רכישה של ספרייה התופסת קיר שלם. כזו שתוכל ללוותו כאשר ימלא אותה לאורך השנים.

לסיכום, כאשר מתכננים ספרייה בחדר של הילדים כדאי לקחת בחשבון הן את מבנה הספרייה, והן את צבעה ומיקומה. כל השיקולים הללו יאפשרו לכם לתכנן חדר יפה ופרקטי, שילווה את הילד בשלבים בהם הוא נמצא כרגע. כתינוק, פעוט, ילד ביסודי או נער בחטיבה או תיכון.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן