100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

מזנוני עץ

מזנונים

מדוע אנשים רבים מעדיפים מזנוני עץ? איך חוסכים מקום בבית?

מזנון הוא פריט ריהוט דקורטיבי בעל ערך פונקציונאלי גבוה. קודם כל, המזנון נראה נהדר ויכול לשנות את המראה של חלל הפנים ב-180 מעלות. ברוב הבתים הפרטיים, הצבת מזנון בסלון מעניקה לחלל הפנים ייחודיות ואופי. כמו כן, המזנון לא סופג בלאי ושחיקה כמו מערכות ישיבה וספות ולכן השקעה בו משתלמת מאוד לטווח הארוך.

שנית, מזנון הוא גם רהיט מעשי מאוד. במזנון אפשר להשתמש על מנת לאחסן ציוד אישי, תכולה, חפצים, צעצועים של הילדים ועוד. בגלל החלוקה הפנימית הנוחה של המזנון, קל להגיע אליו ולשלוף ממנו את הדברים. במידת הצורך, אפשר להשתמש במזנון כפתרון אחסון במקום או לצד ארונות ולחסוך מקום יקר ערך בחלל הפנים של הבית.

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על מוצרי עץ כמו ארונות קודש כנסו עכשיו

לבית שלך מגיע מזנוני עץ טובים יותר!

בעץ מי מתמחים ברהיטי איכות בלבד. כפועל יוצא מכך, יש אצלנו קטלוג מרשים של רהיטים איכותיים. אבל מלבד האיכות, ברור לנו שחשוב לך לחסוך בהוצאות – לכן הרהיטים הנבחרים מחכים לך עכשיו בעד 50% הנחה.

התמחות ברהיטי איכות הופכת את הקטלוג שלנו למקום שבו כדאי לך לחפש מזנוני עץ. בקטלוג מחכים לך דגמים מובילים של מזנונים מעוצבים, עץ איכותי ומשובח ובמחירים נגישים. נשמח לעמוד לרשותך!

היתרונות של מזנוני עץ

כל היתרונות של העץ מקבלים ביטוי מלא ומוחשי כאשר משלבים אותו כחומר גלם מרכזי לבניית מזנונים. ראשית, העץ נראה נהדר ומתאים גם לסגנון עיצוב כפרי וגם לסגנון עיצוב קלאסי. אם בוחרים נכון את העץ, אפשר גם להתאים אותו לסגנון עיצוב מודרני ולחלל פנים שמעוצב על טהרת הקווים הישרים.

כמו כן, עץ הוא חומר גלם עמיד שקל לנקות ולתחזק אותו. תכונות כאלה חשובות מאוד במזנון, כי יש לו נוכחות ומשום שהוא בולט בחלל הפנים. אז אם רוצים לעצב מזנון שיהיה גם חזק וגם יפה, העץ הוא הפתרון.

השוואה בין מזנונים

הדרך הנכונה לבחור כל סוג של מזנון היא להתאים אותו לאופי השימוש ולחלל הפנים. בשלב הראשון, בודקים מה גודל השטח הפנוי ואיזה מידות של מזנון יתאימו עבורו. בשלב השני, מבררים איזו משמעות יש לזה מבחינת החלוקה הפנימית של המזנון, מספר המגירות או מספר המדפים.

מלבד מפרט ומידות, כדאי להשוות בין מזנונים לפי סוג חומרי הגלם. אם בוחרים מזנוני עץ, צריך לוודא שחומרי הגלם איכותיים ועומדים בדרישות.

יש לנו מזנון חדש בשבילך!

עץ מי מאפשרים לך לרכז כעת את כל הדרישות מול גורם מקצועי אחד. אם חשוב לך להשיג מזנון חזק ועמיד, אנו נראה לך את הדגמים הנבחרים בקטלוג במחירים מפתיעים.

לעץ מי יש ניסיון ומוניטין מוכחים. אם ברצונך ליהנות מזה, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים ולברר לגבי מזנוני עץ בהתאמה אישית.

 

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן