100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

שולחן סלון מעץ

שולחן סלון

מהם היתרונות של שולחן סלון מעץ? מה והמרחק המומלץ בין הספה והשולחן? וכיצד מתאימים את השולחן לסגנון העיצוב?

שולחן סלון צריך למלא גם תפקיד פונקציונאלי וגם תפקיד דקורטיבי. במישור הפונקציונאלי, התפקיד של השולחן הוא לשמש לטובת אחזקת כוסות, צלחות, שלטים וכן הלאה. כאשר השולחן קרוב אל הספה למשל, זה אומר שנוח יותר להשתמש בסלון ולארח בו חברים ומשפחה. עם סלון כזה, אפשר לנצל את כל המקום בסלון ולחסוך בהוצאות על רהיטים נוספים.

במישור האסתטי, שולחן הוא בין הרהיטים היחידים בסלון ומהחשובים בהם. בגלל הנוכחות של השולחן באמצע הסלון, זה גם הדבר הראשון שהאורחים רואים כאשר הם נכנסים לבית. עם הזמן, השולחן עצמו הופך לחלק מהסלון ומזוהה איתו. אז מכאן והלאה, השאלה היחידה היא איזה רהיט לבחור ולמה לתת עדיפות לאפשרות של שולחן סלון מעץ.

שולחן סלון מעץ בעד 50% הנחה? יש דבר כזה!

הקטלוג של עץ מי מאפשר לך להשיג סוגים שונים של רהיטים בעד 50% הנחה. המשמעות של הנחה כזו היא שכעת באפשרותך לרענן את הסלון – בלי לחרוג מהתקציב.

כמו כן, בטח ישמח אותך לדעת שאצלנו הרהיטים הם גם מעוצבים וגם מאוד איכותיים. אז מבחינתך, השלב הבא הוא מסירת פרטים דרך האתר והצטרפות לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים.

לעוד מוצרים מהקטלוג מזנונים ושולחנות היכנסו להיסתכל

היתרונות של שולחן סלון מעץ

עץ הוא חומר גלם קלאסי שבו אפשר לבנות כמעט את כל סוגי השולחנות. באמצעות העץ אפשר לבנות שולחנות קטנים או גדולים וגם לייצר שולחנות מודולאריים. העץ אמין, נוח וקל לתחזוקה ואפשר להציב אותו במרכז הסלון כדי להקל על פעולות ניקיון.

כמו כן, עץ הוא חומר גלם נפוץ גם עבור רהיטים אחרים בבית. כפועל יוצא מכך, קל ליצור מצב שבו הסלון שיש בסלון מתכתב עם הרהיטים במטבח, בחדרי השינה או אפילו בחצר. בגלל שקשה להשיג יתרונות כאלה עם חומרי גלם אחרים, העץ זוכה לעדיפות בעת בניית השולחן האידיאלי עבור הסלון.

התאמת השולחן לסגנונות עיצוב

עוד יתרון של העץ בא לידי ביטוי בכך שהוא מתאים גם לסגנון עיצוב מודרני וגם לסגנון עיצוב כפרי. בסגנון עיצוב מודרני, הדגש הוא על קווים ישרים ועל גוון מינימליסטי. בסגנון עיצוב כפרי, משתמשים בעיקר בעץ על מנת להשיג אווירה חמה בסלון של הבית.

לאחר התאמת השולחן לסגנונות העיצוב, כל שנותר הוא למקם אותו בסלון. כאן, ההמלצה היא לבחור שולחן שבעזרתו אפשר לשמור על מרחק של 50-60 ס"מ לספה. עם מרחק כזה, יהיה נוח מאוד להשתמש בשולחן והוא יעמוד גם לרשות ההורים וגם לרשות הילדים.

יש לנו את השולחן שחיפשת

הקטלוג של עץ מי חנות רהיטים נועד על מנת לאפשר לך לחסוך זמן וכסף. אם ברצונך להשיג שולחן סלון מעץ במחיר משתלם, הגעת למקום הנכון וכדאי לך להשאיר פרטים באתר.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן