100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות הזזה אונליין

ארונות הזזה אונליין

איך בוחרים ארונות הזזה אונליין? מה היתרונות של דלת הזזה לעומת דלת פתיחה?

ארון הזזה בנוי על מסילה ייעודית שמאפשרת לפתוח לצדדים את הדלת. כאשר הדלתות נפתחות ימינה ושמאלה ולא קדימה ואחורה, אפשר לנצל טוב יותר את המקום הפנוי בחדר. ברוב המקרים, ניצול כזה של המקום הפנוי יבוא לידי ביטוי בהצבת רהיטים ממש מול הארון. בגלל שאין חשש שהדלת תפגוש את הרהיטים, ארון הזזה מועדף על ארונות פתיחה רגילים. עם זאת, גם ארונות הזזה צריך לדעת איך לבחור – בעיקר אם מבצעים עסקאות אונליין.

ארונות הזזה אונליין בעץ מי

עץ מי גאה להשיק קטלוג של רהיטי איכות ברמה הגבוהה ביותר. מלבד מכירת ארונות הזזה, אנו מתמחים בחדרי שינה, ספריות קודש, מזנונים, שולחנות ומיטות. מבחינתך, המשמעות היא ריכוז של כל רהיטי האיכות תחת קורת גג אחת. כמו כן, אפשר להזמין דרך האתר שלנו ארונות הזזה ולקבל אותם בעד 50% הנחה על הדגמים הנבחרים.

בחירת ארונות הזזה אונליין

הקושי בבחירת רהיטים אונליין בא לידי ביטוי בכך שלא רואים מקרוב את המאפיינים שלהם. כאן, הפתרון הוא להשתמש במפרט המתואר על ידי היצרן. באמצעות המפרט אפשר לדעת באיזה חומרי גלם השתמשו כדי לבנות את הארון ומה זה אומר על החוזק שלו. כמו כן, מפרט מלא יתאר את המידות של הארון בצורה מדויקת. אז אם מכינים היטב את שיעורי הבית, המרחק בין הרוכש לבין הארון לא אמור לפגוע ביתרונות.

היתרונות של רכישת ארונות הזזה אונליין

רכישה אונליין בדרך כלל תהיה משתלמת יותר בהשוואה לקניה של אותו רהיט בחנות או באולמות התצוגה. כמובן שצריך לבחון כל מקרה לגופו, אך חשוב להבין שמאחורי העלויות האטרקטיביות באינטרנט יש סיבות טובות.

למה משתלם יותר לקנות אונליין?

משתלם יותר לקנות רהיטים שונים אונליין בגלל שאין צורך להחזיק כוח אדם וחנות כדי להציג אותם. ברוב המקרים, היצרנים של הארונות שולחים אותם עד בית הלקוח ישירות מהמחסנים. אז ככל שהוצאות התפעול יורדות עבור החברה שמייצרת את הרהיטים, גם הלקוחות נהנים מזה. מצד שני, כדאי לתת עדיפות לחברה שמתמחה ברהיטי איכות ולא למהר לבדוק רק את המחיר.

מאפיינים של רהיטי איכות

ארונות הזזה צריכים להיות איכותיים על מנת שהמסילה תוכיח את עצמה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בניגוד לדלת פתיחה רגילה שעובדת על ציר, בדלת הזזה יש משמעות גדולה למסילה ולאיכות חומרי הגלם. אז אם בוחרים ארונות אונליין, הכי חשוב שהם יהיו איכותיים וזמינים.

הקליקו כאן לעוד דגמים של מזנונים מעוצבים.

הארון הבא כבר בדרך אליך!

הקטלוג של עץ מי הוא מה שחיכית לו כדי לחסוך זמן וטרחה ברכישת רהיטים. אם חשוב לך לקבל ארונות הזזה אונליין ברמה גבוהה, הגעת למקום הנכון ונשמח לקבל פרטים כדי לעמוד לרשותך בהקדם.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן