100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

בחירת חדרי ילדים למכירה מצריכה לא מעט חשיבה

חדרי ילדים

איך מתכננים חדר ילדים? איך מעצבים חדר לשני אחים? מה חשוב לדעת על עיצוב חדרי ילדים?

עיצוב הבית כולל גם את עיצוב חדרי השינה ואת חדרי השינה של הילדים. ילדים ישנים היום בחדרים משלהם כבר מגיל ינקות ובהם הם גם משחקים, מבלים עם חברים ועושים שיעורי בית. לעיצוב החדר תהיה השפעה על חיי הילד, על הריכוז שלו, על התחושה שלו במרחב ואפילו על איכות השינה שלו. כיום ישנם חדרי ילדים למכירה בשלל סגנונות וגדלים אותם גם ניתן להתאים לפי טעם אישי וסגנון הבית.

כיצד מתכננים חדר לילדים?

ישנם כמה נושאים חשובים אותם יש לקחת בחשבון בעת עיצוב חדרי ילדים:

  • ארגון החדר – חדר מסודר ונקי מבחינה ויזואלית הוא חדר שנעים להיות בו, בין אם הוא משמש ילד ובין אם הוא משמש מבוגר. בעת תכנון חדר ילדים יש לבחון לעומק את נושא ארגון החדר ולנצל בצורה מקסימלית את החלל שבו. ניתן למשל לעשות שימוש במדפים, בכוורות, בקופסאות אחסון ובמיטה עם ארגז מצעים. על מנת לשמור על הסדר רצוי לתכנן לפי כמות הצעצועים הקיימת או המתוכננת להיות את כל חללי האחסון.
  • מיקום וגודל הריהוט – יש לבחון בטרם הרכישה את חלל החדר ולבצע מדידות למיקומים השונים של הריהוט המיועד. במידה ומדובר על חדר קטן ישנם חדרי ילדים למכירה המותאמים לחללים קטנים ומספקים שלל פתרונות ושילובי ריהוט.
  • צבעים – רצוי לבחור לילדים צבעים רגועים ובהירים על מנת לשדר להם אווירה רגועה. הצבעים המקובלים כיום בחדרי השינה לילדים הם לבן ורוד בהיר, תכלת בהיר, קרם, שמנת, אפרפר וירוק בהיר מאוד. מקובל ליצור אווירה צבעונית בעזרת תוספות קטנות לחדר כמו וילונות, שטיח או אהיל.
  • שינויים – הילדים גדלים מהר והצרכים שלהם משתנים. כאשר מעצבים חדר ילדים יש לחשוב כמה שנים קדימה על צרכי הילד. למשל, אם אתם רוכשים מיטה לילד, כדאי לחשוב על רכישת מיטה עם מיטת חבר לימים בהם הוא יארח חברים לשינה.

ומה לגבי עיצוב חדר לשני אחים?

אחים רבים חולקים חדר ובמצב כזה הדבר החשוב ביותר שיש לשים אליו לב הוא נושא העומס. רצוי להקפיד עד כמה שניתן שלחדר ייכנסו רק רהיטים נחוצים, כך גם בנושא האחסון. מבחינת עיצוב רצוי להשאירו ניטרלי על מנת לקלוע לטעמם של שני האחים ולאפשר עיצוב ברמת הפריטים, התמונות והמצעים.

כיום ישנם חדרי ילדים למכירה עם אפשרויות רבות לחלוקה נוחה לאחים – ישנן מיטות קומותיים ומיטות מחוברת עם גבהים שונים ואחסון גדול המסייעים לניצול נכון של חלל החדר. ישנן ספריות עם חלוקה שווה של מדפים ותאים מותאמים לשני מחשבים וארונות בגדים עם חלוקה שווה ונוחה של מגירות ומדפים.

כלל חשוב גם כאן הוא מדידות – וודאו את מידות החדר טרם הרכישה והתייעצו עם מוכרים מנוסים שמכירים את התחום לעומקו.

 

 

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן