100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות הזזה שתי דלתות לחדרים קטנים ולחדרי ילדים

בחירת ארון הזזה

איפה קונים ארונות הזזה? איך בוחרים מידה של ארון הזזה? כיצד מתאימים ארון הזזה לצרכי החדר?

ארון שתי דלתות הוא ארון אידיאלי לחדרים קטנים ולחדרי ילדים מהסיבה הפשוטה שהוא לא תופס הרבה מקום. לעיתים הוא משמש כארון בלעדי בחדר ולעיתים כארון אחסון או בגדים נוסף לארון קיים. ארונות הזזה שתי דלתות הן ארונות פופולאריים כיום וזאת בשל הנוחות בשימוש בהם.

כיצד מבטיחים רכישה טובה?

ארונות הזזה הם רכישה משתלמת לבית ואם עושים את הרכישה נכון היא יכולה לשרת את הבית שנים רבות. על מנת להבטיח קנייה טובה יש להתחשב במספר פרמטרים:

  • מידה – כדאי למדוד את השטח בו יוצב הארון בחדר או בבית ולוודא טרם הרכישה שהמידות אכן תואמות את המיקום. ארונות יכולים לשמש לאחסון של צעצועים, בגדים ואף מכשירי כושר ולכן יש לבחון את המידות הפנימיות של הארון ולוודא שהן תואמות את השימוש שמתוכנן להיעשות בהם.
  • איכות – ארונות הזזה בדרך כלל לא יהיו באזור הארונות הזולים בחנות וזאת משום שמנגנון הדלתות והייצור שלהם בדרך כלל יקר יותר מארונות עם דלתות רגילות. הבחירה בארון מחומרי גלם איכותיים מבטיחה שימוש נוח וללא תקלות לאורך שנים רבות. רצוי לבחור ארון עם מסילה חזקה ואיכותית ומדפים שמחוזקים בצדיהם באלומיניום אשר שומרים על עמידות לאורך שנים.

קריטריונים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת ארונות הזזה שתי דלתות

  • אלמנטים בתוך ומחוץ לארון – ארון הוא לא רק שתי דלתות וכמה מדפים, ישנם אלמנטים רבים המשפרים את השימוש בארון והופכים אותו לחסכוני. בבחירת ארון יש לשים לב למנגנון הסגירה, לגודל ולכמות המגירות, לגובה המדפים ולאפשרות לשנות את הגובה על פי הצורך.
  • נוחות פירוק – אם ישנן תוכניות לעבור דירה בשנים הקרובות רצוי לשים לב שההרכבה והפירוק של הארון קלים יחסית על מנת למנוע מצב בו הארון נהרס במעבר הדירה.
  • ארון פנים או חוץ – ארונות שנכנסים אל תוך הקיר מסייעים בשמירה על חלל החדר ומומלצים במיוחד בחדרים קטנים. ניתן ליצור את הגומחה בקיר בעת בניית החדר כאשר מדובר על בית או דירה חדשים או באמצעות בניית קיר גבס כאשר מדובר על חדר קיים. במקרה כזה יש לשים לב היטב למידות הארון והקיר.

היכן מומלץ לרכוש ארונות הזזה?

מומלץ לבחור חנות בה יש מגוון רחב של ארונות הזזה וטווח מחירים יחסית גדול. יש לבחון האם ישנם ארונות מכמה סוגי חומרים וכמה סוגי עץ. כמו כן, מומלץ לבחון כמה נושאים כמו וותק החברה בתחום, מספר הסניפים שלה והאם יש לה אפשרות של רכישה באמצעות אתר אינטרנט.

נושאים נוספים שמומלץ לבחון בעת רכישת ארונות הזזה שתי דלתות הם זמן אספקת הארון, עלות ההובלה והאם העלות כוללת את הרכבת הארון בבית הלקוח על ידי צוות מקצועי.

אנחנו בעץ מי לרשותכם במגוון מצרים.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן