100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות קודש למכירה

ארונות קודש

היכן רוכשים ארונות קודש לבית הכנסת? איך בוחרים עיצוב של ארון קודש? מה חשוב לדעת לפני שרוכשים ארון קודש?

אחד מפרטי הריהוט החשובים ביותר בבית כנסת הוא ארון קודש. ניתן להכין אותו בגדלים שונים ובסגנונות רבים אך מה שבטוח הוא – אין בית כנסת בלעדיו ולכן הוא פריט ריהוט מבוקש ביותר, כמו כן, אנשים רבים רוכשים ארונות קודש גם לביתם הפרטי. ארונות קודש למכירה הם פריט ריהוט יקר ועל כן בעת הזמנתם יש לוודא כי ההוצאה הכספית משתלמת.

חנויות ובהן ארונות קודש למכירה

ישנן חנויות רהיטים בהן מוכרים ארונות קודש, אך לא בכל חנות רהיטים תמצאו את הפריט המבוקש. תחום זה דורש התמחות ספציפית וניסיון רב שנים, עלות של ארון קודש מגיעה לעשרות אלפי שקלים ומומלץ למצוא חנות בה יש מגוון רחב של גדלים וגם של עיצובים וסגנונות.

סגנונות של ארונות קודש

ישנם סגנונות רבים של ארונות קודש. ראשית ישנם ארונות גדולים וקטנים וטרם הרכישה יש למדוד היטב את המיקום בו יעמדו בבית הכנסת, בבית המדרש או בבית על מנת להבטיח את התאמתם המדויקת. שנית, את העיצוב ניתן לבחור כך שיתאים לעיצוב הכללי של בית הכנסת או הבית. ישנם ארונות קודש עם ויטראז'ים שמזכירים את ארונות הקודש העתיקים, ישנם ארונות עם עמודי שלמה, ניתן לחרוט חריטות מיוחדות, לקשט באלמנטים שונים ואף לבצע הדפסות דיגיטליות.

הארונות מיוצרים מעץ סנדוויץ' באיכות גבוהה ובציפוי פורניר, מעץ בוק טבעי, עץ מלא או מעץ מהגוני. יש שמוסיפים אלמנטים מיוחדים של גילופים ואף תוספות של ציפויי זהב או נחושת. כמובן שכל אלמנט ייחודי מעלה את מחירו של ארון הקודש.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים ארונות קודש?

ישנם מספר דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת לפני בדיקת ארונות קודש למכירה וביניהם:

  • נעילה – בתוך ארון הקודש מסודרים ספרי התורה, רבים מהם בעלי ערך כספי גבוה וכדי שחלילה לא ייגנבו ישנם ארונות קודש להם מנגנוני נעילה והגנה המותאמים לפוליסות הביטוח.
  • גודל – את גודל הארון יש לבחור רק לאחר חישוב של כמות הקהל הצפוי בבית הכנסת וספרי התורה שיאוחסנו בתוכו כתוצאה מכך.
  • הצפות ושריפות – כדאי לבדוק האם יש לארון הקודש הנבחר תוספות מיוחדות שמסייעות למנוע פגיעה כתוצאה מפגעי מזג האוויר. למשל, ישנם ארונות להם ניתן להתקין דפנות פנימיות מצופים חומרים אשר מונעים פגיעה בספרי התורה במקרים של שריפה או הצפה.

ניסיון של שנים

אנו מתמחים בתחום ארונות הקודש כבר שנים רבות. איכות הרהיטים שלנו היא איכות ללא פשרות בשימוש בטכנולוגיית ייצור מתקדמות כחול לבן. אנו מקפידים על משלוחים מהירים ומתן שירות אישי לכל לקוח. באתר שלנו ניתן להתרשם ממבחר ארונות קודש למכירה, ניתן ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותך.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן