100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

ארונות פתיחה למכירה

ארונות פתיחה

מהם יתרונות ארונות פתיחה? מה חשוב לדעת לפני שקונים ארון פתיחה?

ארונות פתיחה הם ארונות קלאסיים. לא כולם מתחברים לארונות ההזזה המודרניים ומעוניינים לשמור על עיצוב קלאסי ומסורתי בבית. מדובר על ארונות פרקטיים ואמינים ובכל חנות ריהוט ניתן למצוא אותם במגוון רחב של גדלים ולמגוון שירותים. ארונות פתיחה למכירה בעלי יתרונות רבים כאשר המרכזי בהם הוא מחירם האטרקטיבי.

אילו יתרונות יש לארונות פתיחה?

ארונות פתיחה הם ארונות לכל דבר, הם מגיעים בשלל גדלים וצורות אחסון פנימיות, אך מה שמבדיל בינם ובין ארונות הזזה באופן משמעותי הוא העובדה שהם זולים יותר. למה הם זולים יותר? כי המנגנון שלהם הרבה יותר פשוט. עובדה זו גם הופכת את עלות התיקונים לפחות יקרה ובמקרים רבים ניתן לתקן את הדלתות באופן עצמאי.

סגנונות עיצוב של ארונות פתיחה למכירה

ישנם כמה סגנונות של ארונות פתיחה וביניהם:

  • כפרי – הסגנון הכפרי יכלול בדרך כלל אלמנטים של עיטור קצוות הארונות ושימוש בצבעים של שמנת ולבן. בדרך כלל ארונות אלו עשויים מעץ ומשולבות בהן ידיות ייחודיות המדגישות את המראה הכפרי.
  • אותנטי – המראה האותנטי מזכיר מעט את הארונות מארצות ערב והם משולבים בצבעים של זהב, צהוב ואדום. פעמים רבות ישולבו בידיות ובדלתות אלמנטים ייחודיים ועיטורים בצבעים חמים.
  • קלאסי – אלה הם הארונות שכולם מכירים. הם עשויים מכמה סוגי עץ והעיצוב שלהם חלק, נקי ומתאים לכל חדר.
  • רטרו – ארונות אלו בדרך כלל יהיו בצבעים בהירים ויכללו שילוב כל שהוא של זכוכית.

כיצד בוחרים ארון לחדר?

חנויות ארונות פתיחה למכירה מציעות כיום מגוון רחב של ארונות פתיחה. ישנם ארונות שתי דלתות, שלוש דלתות, ארבע ואף שש דלתות. על מנת לדעת איזה ארון מתאים לחדר רצוי קודם כל להכין רשימה של צרכי הארון ולבחון האם גודל הארון מתאים לאותם צרכים. כך למשל יש לבחון האם יש כוונה לאחסן בארון עוד דברים כמו למשל שמיכות, כריות או אפילו מתקן כושר.

נושא שני אותו יש לבחון בטרם הרכישה הוא נושא חלוקת הארון. יש לבחון האם יש מספיק מדפים והאם החלוקה שלהם ניתנת לשינוי במידת הצורך. כמו כן, יש לבחון האם יש בארון אזור תלייה גדול לבגדים או שמלות על קולבים אם יש בכך צורך ואם לא – האם יש אזור כזה בארון שהוא מיותר. כדאי גם לבחון האם יש מספיק מגירות לאחסון לבנים ובמידת הצורך מראה על דלת הארון או בתוכה.

כשלב אחרון יש לבחון האם גודל הארון מתאים לגודל החדר והאם העיצוב שלו מתאים לעיצוב החדר.

עוזרים לכם לבחור נכון

בחנות עץ מי מגוון רחב של ארונות פתיחה למכירה בעד חמישים אחוזי הנחה. אנו מתמחים בתחום שנים רבות ונשמח לעמוד לרשותך ולייעץ לך על הארון המתאים ביותר עבורך. כמו כן, ניתן להיכנס לאתר ולהתרשם ממגוון ארונות הפתיחה שלנו.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן